HTML

Facebook a barátunk

Polír

Kotta nélkül

Twitterelj velünk

Friss topikok

  • Abra: Igen, Kozsó tényleg ott van, másrészt, a Szandiban csalódtam még pozitív értelemben, és van még ... (2010.10.28. 19:17) Enumeráció sok meglepetéssel
  • kerdesek05: Varvasovszki? egy életre elásta magát. (2010.07.11. 14:55) Ász fordulat
  • alte trottel: Jelenlegi alkotmányos berendezkedésünk _EGYETLEN_ pozitív hozadéka, hogy szeretett sNittpajánk ha ... (2010.07.03. 14:22) "Kedves Négerek!"
  • ulloiut: @Közben meg panaszkodunk, hogy semmi nem @működik, meg semmit nem ad az állam. Azért ez egy jogos... (2010.07.01. 01:30) Mutyiexport
  • darkmirjam: Hát eztán majd a színes aktnaptárak zárjegyesek lesznek. A fekete fehérek művészinek minnősülnek, ... (2010.06.23. 13:37) Hardcore nyomja Szőcs – képpel

Kotta nélkül

2009.11.04. 13:21 AdamSmith

Oltás miért van?

Címkék: politika egészség influenza h1n1 újinfluenza politikai osztályunk nyomasztó ostobasága

Megosztás és könyvjelző

Vírusok mindig is voltak. A vírus támogatja az evolúciót, támogatja az alkalmazkodást, fejben és testben is kondícionál. Amíg nem tudta az ember, hogy mi az a vírus, addig nagyjából az erősebb élt túl, aki kibírta a betegséget. Ma már tudjuk, hogy létezik vírus, nagyjából értjük, mit csinál, azt is, hogy lehet védekezni ellene. Így az okosabb, a megfontoltabb élhet túl, ha így jobban tetszik, az evolúció az ember által létrehozott kultúrában létezik tovább. A hatékonyabb itt is előnyben van.

Mi az, ami nem hatékony vírusügyben? Nem hatékony, ha a kurrens világjárvány idején az adott járvány ellen kifejlesztett védőoltásról ostobaságot gondolunk (gondolnak tömegek) és mondunk is. Nem hatékony, ha egy ténnyel kapcsolatban azonos jelentősége van a hozzáértő szakember kijelentésének a laikus véleményével, téveszméjével.

Kinek áll ez érdekében?

A H1N1-történet is úgy zajlik nálunk, mint minden más: mindegy, mik a tények, elhangzik a mindent vivő kérdés, a kőr ász: "Kinek áll ez érdekében? Ki jár jól?" A kérdésre pedig jönnek is a központi agyból zsigerből kapott könnyűvérű válaszok. Már megint a zsidók. A gyurcsány. A csippek. Az ufók. A szemétláda kormány. Meg a zsidók.

És ezek a válaszok hasítanak. Ma 100-ból 73 ember nem akarja beoltatni magát H1N1-ellen, 10-ből 6-an maguk döntöttek erről (mert már annyira agymosottak, hogy nem hagyják befolyásolni magukat! 60%!). A pártpreferenciákat idekeverve még lehangolóbb / viccesebb az összkép: a kormánypártiak többsége oltáspárti, a fideszesek 78%-a ellene. Ez az igazi magyar unikum. Pont mint a Combino villamosok érkezésekor. A kormánypártiak elégedettek voltak vele, az ellenzékiek meg elégedetlenek.

Szánalmas, hogy a pártszimpátia egyáltalán mérhető egy vírus elleni védőoltás támogatottságában. Mégis mit gondolnak a pártalapon ellenzők, az oltásban mi van? Megkapod és utána csak a szocikra tudsz szavazni? Röhejes. Nézzük inkább a tényeket.

Kell az oltás

Egyre többen betegszenek meg körülöttünk is, itthon is, kezeljük tényként: ez egy világjárvány. Magyarország elég jól áll védekezésben, van oltóanyag, könnyen elérhető (szerdától minden patikába szállít a gyártó, ha rendeltek, ha nem). A módszer egyszerű: háziorvos felírja, megveszed, beadatod. Ennyi. Ha nem vagy kedvezményezett, akkor akármelyik orvoshoz mehetsz. Ebédszünetben megveszed, délutánra meg is vagy (üzemorvos, helló!).

 

A garantáltan forgalmazó patikák listája itt van. Az ÁNTSZ mindenre kiterjedő tájékoztatója itt (pdf). Az Egészségügyi Minisztériumé meg emitt.

Ha a tájékoztató átfutása után is úgy érzed, hogy neked ez nem kell, meg egyébként is mások érdeke, akkor kellemes kihalást kívánunk.

Közszolgálati blogposztunkat olvasták.

218 komment · 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://polir.blog.hu/api/trackback/id/tr511497384

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Oltatni vagy nem oltatni? 2010.01.19. 14:10:38

mottó: Nem az a baj hogy hazudtál, hanem az hogy soha többé nem hihetek neked.Komolyan mondom, már egyenesen irritál, ahogy ezt a H1N1 elleni oltást erőltetik. Nincs hírműsor riogatás, könyörgés, szájbarágás, adókedvezmény, ingyenperec vagy valami eset...

Trackback: [Hazai] STOP Bajnai csomag 2009.11.07. 01:39:39

Nem értem miért vágja maga alatt a fát tovább a FIDESZ, vagy ennyire őrültek, vagy ennyire elbizakodottak. Egyik sem a legjobb előjel a következő évekre, csak nehogy nagyon nagyot nézzenek a választások után és kénytelenek legyenek, előzetesen elvetett...

Trackback: Megpróbált lebeszélni az oltásról a háziorvos 2009.11.04. 18:34:59

Az "Oltassak vagy ne oltassak?" kérdést gondolom ti is feltettétek magatoknak párszor az elmúlt hetekben. Én végül arra jutottam, beadatom magamnak az újinfluenza elleni védőoltást, biztos ami biztos alapon. El is mentem ma a háziorvosomhoz, ...

Trackback: Oltás 2009.11.04. 18:07:51

Ma délelőtt az üzemorvossal beoltattam magamat a H1N1 vakcinával. Eredetileg a szezonális vakcinát is szerettem volna kiváltani, de az éppen nem volt az irodánk melletti patikában, sőt, a piac mellettiben sem, így azt majd legközelebb szerzem be. Már h...

Trackback: Az országos tisztifőorvosnak tökmindegy 2009.11.04. 17:55:56

Komolyan azt gondolta valaki, hogy ebben az országban pont 6 000 000 ember beoltása fog gördülékenyen és zökkenőmentesen megtörténni? De mókás ... :-) Komolyra fordítva az írást: Falus Ferenc országos tisztifőorvos adott egy szép és nagy interjú...

Trackback: Babavédelem a H1N1 ellen 2009.11.04. 17:02:44

A H1N1, azaz „új influenza A vírus” már Magyarországon is egyre több megbetegedést okoz. Emiatt fontos, hogy a szülők kellőképpen fel legyenek készülve, hogy mi a teendő, ha a családban fertőzött beteg van vagy akár az egészen pici, 1 éves kor alatti c...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Haloperidol 2009.11.04. 16:23:11

Ez most kormánypárti blog?

:D

Én jobboldali vagyok, és beoltattam magam.
Alig merem elmondani a többi fideszes ismerősömnek...

szusi úr 2009.11.04. 16:44:10

@LION_heart: ahogy elnézem, ez egy oltáspárti blog :o

én is oltatnám magam, de megbetegedtem, s úgy nem adják a vakcinát...

phaidros 2009.11.04. 17:52:52

Én agymosott örök ellenzéki vagyok, nem olttatok. Igaz, nem is vagyok otthon, hogy ezt meg tudjam tenni. :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.11.04. 17:57:06

"A módszer egyszerű: háziorvos felírja, megveszed, beadatod. Ennyi. "

Hát kurvára nem "ennyi"!

vastagbor.blog.hu/2009/11/04/kave_vagy_vakcina_tokmindegy_ki_gyartja

scsaba1 2009.11.04. 17:58:05

"Mit gondolnak a pártalapon ellenzők, megkapod és utána csak a szocikra tudsz szavazni?"

Simán...:) Mert beültetnek egy izraeli csippet, ami kikapcsolja az ember kritikai érzékét a bal agyféltekén. Utána okosnak fogja látni GYF-et, szépnek Lendvai Ildikót, humorosnak Hiller havert, igazságbeszédnek látja majd az öszödit... Egyszóval mindenki olyan lesz majd, mint a Napkelte műsorvezetői.

Akar ön olyan lenni, mint Verebes István vagy Orosz József? Oltassa be magát...

[...I]

beszélő 2009.11.04. 17:59:29

Ha ki lehetne takarni a titkosított gyártási szerződést, akkor nem kellene annyit feszengni a meggyőzéssel.

Sesut 2009.11.04. 18:15:35

Egyetlen általam megkérdezett orvos vagy védőnő sem javasolta, pedig soknak kikértem a véleményét. Nem tudom, kire szavaznak, nem ez alapján választok orvost. Úgyhogy mi nem oltatunk, és nem politikai okokból vagy laikus véleménye alapján.

Mitya Ivanov 2009.11.04. 18:31:47

AZT A KURVA így félreérteni valamit. a h1n1 beoltás-be nem oltás nem pártalapon különül el, hanem életkori alapon, ahogy a pártpreferenciákban is még mindig életkori alapon van a legnagyob választóvonal. Azaz. A nyugdíjas fél, beoltatja magát, mert gyenge az immunrendszere és neki ingyen van, mert van sok alapbetegsége. A fiatal és középkorú nem oltatja be magát, mert egészséges, vagy legalább annak hiszi magát, kételkedik, nem fogadja el azt amit mondanak neki, és neki nem jár ingyen. Ilyen egyszerű ez.

red7 (oda adjad befelé a labdát, bazzmeg!) 2009.11.04. 18:37:45

Az eheti (holnaptól már múltheti) Narancsban igen remek interjú van Berencsi György virológussal, aki kiváló érvekkel oszlatja el az összes hülye félreértést, és konteót (kivéve azt az egyet, hogy üzlet is van a dologban, mert az szerinte is van, sajnos).
@beszélő: a gyártási technológia üzleti titok. 50 éve alkotta meg egy Takátsy Gyula nevű doki, olyan ügyesen, hogy azóta is ezt az eljárást használják minden itthon kidolgozott védőoltásnál. És még senki nem halt bele oltásba az elmúlt fél évszázadban, pedig már beadtak vagy 20 milliót.

papamaci1 2009.11.04. 18:39:06

Edward Jenner a vaccinatio kitalálója egy cionista SZDSZ-es volt-e ? Louis Pasteur az abszolút halálos veszettség elleni védőoltás lifejlesztője meg MOSZAD ügynök....????

kispista2 2009.11.04. 18:40:02

Egy normál influenzajárványban sokkal többen halnak meg, de akkor mégsincs ekkora oltási kampány.

papamaci1 2009.11.04. 18:42:03

Istenem, mi lenne magyarországgal, ha egy igazi betegség járványa törne ki?

(Arra ki gondol, hogy az influenzás betegeket ápoló nővért a kardiológiáról, az intenzívről, a rákosoktól kell elvonni ???? )

papamaci1 2009.11.04. 18:47:07

@kispista2:
Csak lassan, még az elején vagyunk.....

papamaci1 2009.11.04. 18:50:12

@Mitya Ivanov: Kb. jogos +tedd még hozzá a kormány elleni általános bizalmatlanságot+az eü. oktatás (l. biológia tanítása) alacsony szintjét+ lila agyú életmódmagazinok+TV hatását+ túlhajtott liberalizmust.

csakanyi 2009.11.04. 18:55:15

Ezek a Fideszesek naagyon raffináltak ám )-: még az osztrákokat, németeket is meggyőzték, hogy ne oltassák be magukat. Merthogy a sógoréknál sem akarja a jónép azt amit a mindentudó kormányok akarnak. Na de mi lessz akkor a bizniccel?

papamaci1 2009.11.04. 19:01:34

Az igazi tragédia a BÁRMIFÉLE OLTÁST ELUTASÍTÓK nagy száma.... a sok műveletlen , Joshi Bharaton szocializált "Maunika sós" kerTV nézők akik már gimiben (sem) tanultak biológiát.és később is bölcsészek, marketingesek vagy kommunikáció szakosok lettek.....
Engem három hete oltottak. Nulla(0) mellékhatás....

Az eü. szakdolgozókat a titkolódzás zavarja meg+az eü.-re mért kormányzati csapások.

papamaci1 2009.11.04. 19:03:24

@csakanyi: a sógoroknál ugyanúgy "Maunikasót" néznek, ugyanúgy kerTV-k hülyítenek és ugyanúgy nem bíznak a kormányukban...

kuciber 2009.11.04. 19:08:01

Én az állam helyében kötelezővé és ingyenessé tettem volna minden magyar állampolgár számára az oltást.
Aki ezek után sem oltatná be magát, az ha mégis megbetekszik: táppénz sztornó, orvosi ellátás fizetős!

kiscsillag_ 2009.11.04. 19:13:34

@zero: én pont most jövök a háziorvostól (szerencsére sima megfázás miatt) és ott elég egyerűnek tűnt a dolog.

ki volt írva az ajtóra, h H1N1 oltás szerdán déltől. gondolom egy kicsit várni kell majd, de hát hol nem?

lehet, hogy meg kellene próbálnod máshol beadatni?

xenuka 2009.11.04. 19:17:29

@kuciber:
ha a cigánygyerek nem jár iskolába és később nem kap munkát mert hülye mindenhez segély sztornó?

xenuka 2009.11.04. 19:18:48

@papamaci1:
az agyat támadja meg az oltás
így
agyhalottnál nincs mellékhatás

scsaba1 2009.11.04. 19:20:48

@kuciber:

Ja, én is felakasztanám az összes szélsőségest...

porthosz 2009.11.04. 19:21:33

Én egy (de alapvető) kérdésben vitatkoznék kedves cikkiróval:
Miből gondolja hogy világjárvány van, és hogy ez az állítólagos világjárvány ilyen pusztító mértékü? Csak mert ez nagyon tényként jött le, holott:
jelenleg az egész világon ~ 10 ezer ember fertőződött meg benne. Ezzel szemben "hagyományos" influenzában évente milliók betegszenek meg.
h1n1-ben eddig néhány százan haltak meg, hagyományos társában évente százezrek.

Szóval összegezve: a hagyományos influenzában több nagyságrenddel többen betegszenek meg és több nagyságrenddel többen is halnak meg mint h1n1-ben mégsincs belőle ekkora pánik.
És úgy gondolom, hogy az hogy az emberek nem oltatják magukat h1n1 ellen pont ebből következik, mert ők is látják, érzik hogy ez az egész a média (és talán az érdekeltek, mondjuk a gyógyszergyárak) felfújt akciója. Pont mint a kergemarhakór, meg a sertésinfluenza amiben ugye kihalt az emberiség fele nem?...

Meg azért valljuk be, kinek nem gyanús amikor a média közli, hogy xy meghalt h1n1-ben a kórházban, akit egyébként azért szállítottak be oda mert felborult a traktorral és kettévágta a fejét, de kiderült hogy h1n1 volt a vérében és azért halt meg, nem ám azért mert átment a fején a traktor, á dehogy...

tündér ilona 2009.11.04. 19:25:02

Ha tényleg lesz, és jó nagy lesz, a járvány, és jó sokan belehalnak, akkor akár lecsökkenhet a főellenzéki párt támogatottsága (kihalnak a hívek).

Hú, de raffinált a kormánypárt (és a zsidókok).

X Y kronosz óra 2009.11.04. 19:27:22

Ez megvan?
vodpod.com/watch/2401254-cheerleader-crippled-for-life-after-h1n1-vaccine

kiscsillag_ 2009.11.04. 19:31:17

@tündér ilona: és hogy én erre nem gondoltam... :))) egészen zseniális. nemhiába tartanak ott, ahol tartanak.

Margit bácsi 2009.11.04. 19:33:27

teljesen simán és aljasul hazudsz, ehhez aztán nem kell fideszesnek lennie senkinek, hogy lássa. (én nem is vagyok.)

a legtöbben, akik nem oltatják be magukat, azok NEM azért, amit idehazudtál, hanem mert:

1. nyilvánvalóan látszik, hogy izzadságszagú, de eredménytelen pánikkeltés folyik.

2. nyilvánvaló, az illetékesek által is elismert tény, hogy a H1N1 nem veszélyesebb, mint a korábbi influenza vírus(ok), nem különbözik a betegség lefolyása.

3. az oltóanyagot legyártó cég tulajdonosi háttere mai napig ismeretlen, nincs kedve senkinek fölöslegesen tömni a zsebét.

4. aki ingyen kapja, kapná (mint én is), az az oltással "aláírná", helyeselné, hogy megint loptak a közösből. nincs időm a szarságaitokra. és még játsszam el, hogy "télleg denagy a veszély".

5. minden évben van influenzajárvány, minden évben "okoz" halált, minden évben kerülnek miatta kórházba gyerekek is.

"megvan az első magyarországi áldozat"
"kiderült, hogy konkrétan nem ABBA halt bele, de megvan"
"megvan a MÁSODIK (!) áldozat"
"ja, ő sem abba halt bele"
"nem baj, megvan a HARMADIK áldozat"

és így tovább.
:D
folytassátok, én jól szórakozom.

Margit bácsi 2009.11.04. 19:35:50

hír 1 "Ukrajnában járvány van"

hír 2 "nem igazolt, hogy H1N1 járvány van"

HÁHÁÁHÁÁÁÁÁHÁÁÁÁÁÁ
:D

Frank99 2009.11.04. 19:35:55

meghint pro és kontra.
a hévízi kórház dolgozóiból 10% oltatta be magát, tényleg nagy tudású háziorvosom azt mondta, hogy ő nem fogja ajánlani senkinek sem, normális immunrencer simán legyőzi, max 1-2 nappal tovább tart.

Édesanyám 1x oltatta be magát a szez. inflenzával szemben, és olyan beteg lett azon az őszön, mint még soha, azt mondja, soha többé.

Én is osztom azt a véleményt, hogy ha tényleg annyira kemény lenne a vírus, kötelezővé tennék.

de nem az, amit meg nem muszáj, azt nem fogom magamba lövetni csak azért, mert kiadott érte az ország egy valag pénzt. S ha itthon kell feküdnöm pár napot, akkor fexem, vállalkozó vagyok +tehetem...(max utána többet dolgozom)

tanultam biológiát, van diplomám és pár egyéb papírom, és azt is tudom, hogy a pont a tüdő mellékhatások ellen nagyon jó az antioxidáns, grapefrut csepp, c-vitamin és flavin...

legalább végignézem az elrakott sorozataimat.

Margit bácsi 2009.11.04. 19:43:20

"Már megint a zsidók. A gyurcsány. A csippek. Az ufók. A szemétláda kormány. Meg a zsidók.

És ezek a válaszok hasítanak. Ma 100-ból 73 ember nem akarja beoltatni magát H1N1-ellen, 10-ből 6-an maguk döntöttek erről (mert már annyira agymosottak, hogy nem hagyják befolyásolni magukat! 60%!)."

a csúsztatás anatómiája.
másoknak ez sokkal jobban megy, rossz de előremutatóan aljas padawan vagy.

1. mutassunk be egy hülye csoportot, akik egy hülye kérdésre hülye válaszokat adnak, majd
2. azonosítsuk ezeket azokkal, akik egy teljesen másik kérdésre nemmel válaszolnak, így
3. aki tehát EZÉRT mond nemet, az hülye.

aljas, de tehetségtelen, ostoba próbálkozás.

Frank99 2009.11.04. 19:43:59

@porthosz:
Igen pont az ismert mo-i halálesetek igazolják, hogy MINDEN esetben (az egy fiatalemberről nem tudunk mi baja volt, állítólag egészséges és tünetmentes, amit egy vérzéses tüdőgyulladásnál nehezen tudok elképzelni, de mindegy) volt komolyabb betegsége az elhunytnak a h1n1 mellett, pl. áttétes rák....
mindenkinek saját döntése, hogy mit tesz. De érdekes a média mindig a rosszat nyomja ki az oldalra, a Lenkei Gabit meg fel akarják jelenteni..... persze őt is fenntartással kezelem, de pont azért, mivel már senkinek sem hisz el az embert semmit, gondolkodik....

a sok összeesküvés elméletet is elolvastam, érdekesek, de inkább fantasztikus filmbe valók, de:

ha csak egy kis részük is igaz, akkor komoly problémáknak néz elébe a világ....

Frank99 2009.11.04. 19:46:27

@Margit bácsi:

pont ilyen a fidesz, már bocsika....

teddyde 2009.11.04. 19:50:13

Beoltatom magam. A cégem fizeti, az üzemorvos beadja. Ha majd elkezd nőni az orrom, vagy a chip átírja a gondolkodásmódom, jelezni fogom! Összeesküvés-elmélet ftw!

Frank99 2009.11.04. 19:51:09

@kuciber:

kis h*lye.
menjél el amerikába, ott állítólag kötelező lesz, nesze neked nagy demokrácia.....

ott sok az ilyen agymosott, egyre több lesz itt is... aki mónikát, benkőt, josibarátot néz, m'ackit eszik... nézzétek, egyétek.

én a saját fogott halamat eszem a Balatonból heti 2-3x, saját termett almát eszem, nem banánt....

sanyix 2009.11.04. 19:54:38

@papamaci1: magadról beszélsz ugye?

BTW a a csernoblili szarkofágon belül is szippanthatsz egy jót az ottani levegőből, valószínűleg nem lesz bajod... pár évig még :)

Tudod ez úgy megy, hogy a médiában gerjesztik a hisztit, a félelmet, és néhány gyógyszergyártó (és támogatottaik) igen jól járnak ;)

Frank99 2009.11.04. 19:59:03

@Frank99:
persze mindent nem lehet kikerülni, de ami mérget ki lehet, azt nem muszáj megenni (beadni stb.)...

jog-ász 2009.11.04. 20:00:05

én akkor döntöttem arrol hogy beoltatom magam amikor előött a politikai indok..ha ennyi az összes érv a védőoltás ellen akkor kapja be mindenki és minden politikus...majd ha tömeges dögrovás lesz akkor fogják az emberek megverni egymást a vakcináért a patikában..hajrá magyarország hajrá magyarok hogy stilusos legyek.

sanyix 2009.11.04. 20:01:29

egyébként mondom én hogy a ballerek fejében mindig megmondják a hangok, hogy minden hátterében a patásorbán, a gonosz náczykok, meg a terroristák állnak. De szar lehet. Leesik otthon a tányér és összetörik, jön is a hang: "A zorbán a patásördög műve ez is!", vagy leesik a fogkrém és rálép, és megint jön a hang: "Gonosz kisz náczy manóckák tették eszt isz a drágaszáágommal"

Frank99 2009.11.04. 20:09:11

Egy érdekes dolog:

ha olyan veszélyes a vírus, miért csak egyik-másik orvos szondázza a betegeket?

és miért nem kötelező a teszt, hiába kerül 15 rongyba?

az egyik ügyfelem 3 hete ÁLLÍTÓLAG H1N1-es volt, kérdeztem tőle honnan tudja, azt mondta neki az orvos, hogy a tesztek alapján az...
(láz, ízületi fájdalmak stb.) aha.

MIÉRT nem kötelező minden gyanús esetben a teszt, ha annyira veszélyes ez a xar?

mer' olcsóbb a vakcina, az csak 2.000, és én fizetem nem az egészségügy, ennyi a válasz?

jajj de átláccó'...

Muad\\\'Dib 2009.11.04. 20:11:21

Aha, íme a világraszóló orbávonanáczifaszistamaipuláció:

www.youtube.com/watch?v=l1K74Tnrrok

Hogy ezek a rászistáfásiszták már a külföldieket is megfertőzték...

A blog írója legalább utánanézhetett volna az információknak az oltásról, mielőtt idehányta ezt a propaganda szart...

Frank99 2009.11.04. 20:13:28

@Frank99:

amúgy 37 éves, azt mondta volt erős láza, feküdt 3 napot, gyümölcslé, tea, vitamin, ennyi. ma beszéltem vele, még él. HA h1n1 volt, de ezt a kutya sem tudja, teszt nélkül.

amúgy sokan vagyunk a bolygón, valamibe meg kell dögleni. Ha közte leszek, legyen. Éltem 40 évet.

Frank99 2009.11.04. 20:18:38

@jog-ász:

én meg pont akkor döntöttem hogy nem, amikor bejött a politika a dologba, ott ugyanis elmegy a józan ész.....

én nem vagyok túl öreg, de láttam már sokat.
rohadjon meg az összes politikus. a világot mindig a politika nyomta nyomorba és háborúkba.

pyromaster 2009.11.04. 20:21:25

aTOMTÁMADÁS ELLEN VÉD?
-Azellennemvééjd, deee (így magyaráztakiÁrpi), hogy a visz-bül veszi ki a zoxigént. TECCIKÉRTENI?

Unommáazegészet 2009.11.04. 20:26:50

Hapcíííííííííí! Röff. Röfffröffröff rkrkr röffff. Röf röf röffffffff röff. Krkrkr röfffffff.
Röff?

Unommáazegészet 2009.11.04. 20:31:21

@Frank99: én nem vagyok túl öreg, de láttam már sokat.
rohadjon meg az összes politikus. a világot mindig a politika nyomta nyomorba és háborúkba.

Röffmszp! Kutykuruttyfidesz!

naszvad53 2009.11.04. 20:42:35

@Margit bácsi: Előrehaladott korod iránti tiszteletből csak annyit kérdezek: netán önellátásra berendezkedett remeteként élsz valahol a senki szigetén? Mert ha nem, akkor csodálkozom, hogy miért egy vakcina kapcsán jut eszedbe, hogy az valakinek üzlet? Közben veszed a Magyar Nemzetet, Magyar Hírlapot, nézed az Echo TV-t, használod az OTP szolgáltatásait (nem kívánt törlendő) és közben ezzel, bizony, ha hiszed, ha nem, tömöd a zsebét a fenti képződmények jobboldali tulajdonosainak. Vagy az nem probléma? Az ilyen szelektív gondolkodás igen távol áll az objektivitástól!
Ha kedvenc vezéred kormányozna most és az ellenzéke kampányolna ilyen gátlástalanul az oltás ellen, akkor persze egyből jönnétek a nemzetáruló-gyilkosozással...

melos9 2009.11.04. 20:44:26

@red7 (oda adjad befelé a labdát, bazzmeg!):
kösz, ezt akartam írni, megelőztél, de lényeg,, h. fent van

franta 2009.11.04. 20:47:32

Mi a faszról megy a vita? Könyörgöm. Ez egy enyhe lefolyású valami. Pár nap pihi, citronyos tea, forralt bor, puha ágyikó, és senki nem döglik meg. Úgy, mint eddig volt vagy eddig sem volt. Politizálni meg nincs kedvem, de az tény, hogy itt jó pár milkáról van szó, amit közpénzen vettek meg és el kell sózni a jónépnek.
Aki majd a halálos ágyán lesz emiatt, majd írjon nekem, és az utolsó perceit megszínezem a bocsánatkérésemmel.

Unommáazegészet 2009.11.04. 20:50:52

@naszvad53: A vakcinagyártás milliárdos üzlet. Németországban külön vakcina jár a felső tízezernek, külön a pórnépnek. A halálozási arány megegyezik, sőt kisebb a normál influenzáéval. Életemben egyszer oltattam be magam, három hétig szenvedtem utána, majd elkaptam az influenzát. Szart se ér az oltás.

Unommáazegészet 2009.11.04. 20:52:37

Ja és azt tudnotok kéne, hogy a magyar gyártású vakcinát offshore cég gyártja. No comment.

Frank99 2009.11.04. 20:53:53

@Unommáazegészet:
erről írtam én is, édesanyámmal kapcsolatban
:-)

Frank99 2009.11.04. 20:57:31

@Unommáazegészet:
ezzel semmi baj nincs.
könyvelőként azt mondom, hogy van van kedved nézegesd az e-cegjegyzeket, ingyenes.
nagyobb, ismertebb cégeket kérdezz le, meg fogsz lepődni.... nagy csak vakcinát gyártanak így....a cégkivonatot kérjed, és ott lenn az alján vannak a tulajok....
ahol van mutyizni való, az mind offshore.

amúgy a világon az offshore elfogadott dolog, azért csinálják, hogy nem derüljön ki, ki a valódi tulajdonos :-)
ezért kell itt is...., de nálunk más érdekből...

Unommáazegészet 2009.11.04. 21:03:24

Oltsa be magát lendvai ildikó öregedés ellen. Ezt kihagytam.

Gatinho 2009.11.04. 21:16:49

Aki akar oltasson. A felesleget meg cseréljük be az ukránokkal lopott orosz gázra.

Robis 2009.11.04. 21:18:02

Nem igazán értem, mi ez a hiszti egy szaros influenza miatt. Azért mert nevet adnak valaminek, az még nem fertőzőbb mint a szokásos őszi influenza. NINCS JÁRVÁNY!!!! Ez tény. Nincsenek tömeges vagy nagyobb mértékű megbetegedések, mint korábban voltak. Én 43 éves vagyok és még soha nem oltattam be magam ilyen szarral. Ha beteg is lettem, 1 hét alatt túltettem magam rajta. Ez az egész egyszerű üzlet. Az állam felvásárolt egy halom oltóanyagot, amit most el kéne adni, de nem kell az embereknek. Aki egészségesen él, normálisan eszik-iszik, annak nincs mitől tartani. Eddig még senki nem halt bele az influenzába. Akik meghaltak, (5 ember) azok előbb vagy utóbb egyébként is meghaltak volna, a normál bajaikba. De ha ez megnyugtatja az oltáspártiakat, menjenek és adassák be.

mrs. white 2009.11.04. 21:19:47

Az embereket nem a politikai hovatartozásuk zavarta össze, hanem az idióta kommunikáció megfejelve az önjelölt házi, meg mindenfajta orvossal. A nem mellett semmi érvet nem hoznak fel csak hogy lehetnek mellékhatások. Na és, minden gyógyszeren 20 oldal mellékhatás van, de egyáltalán nem mindegy hogy a mellékhatás hányás fefjásásban csucsosodik ki, vagy nevezzűk "főhatásnak" pedig halállal végződiik. Ismerőseim jó része nem akarja beoltatni magát logikus választ persze nem kaptam hogy miért, és ez teljesen független volt a párthovatartozástól, SŐT itt a kövéleménykutató mást mért volna szerintem. Én már túl vagyok rajta és bármíly meglepő semmi mellékhatása nem volt. Hitem szerint nagy 50% esélyem lett volna arra hogy elkapom. Ha elkapom 49.8-49.8% esély hogy gyengébb illetve súlyosabb lefolyással. mindössze 0.2 % lett volna az esélye egy kórházi vagy halálos dolognak. Mint ahogy olvasott emberek számára kiderül nagy többségben valamilyen kockázati tényezővel rendelkező emberek között pusztít de egy pár makk egézségest is elvisz. Ez az amiben különbözik a normál infulenzától. Ez az ami miatt a sok rémhírterjesztő nagyokos, fényevő homeopáta stb. magába szállhatna. Pusztán logikai alapon az összes saolin szerzetes, Maria Treben a gyógyfüveivel és mindenki más örökké élne ha nem lenne sérülékeny a szervezetünk a betegségekkel szemben. A spanyol nátha idején nem volt választása senkinek hogy akar-e vakcinát vagy sem, de néha az az érzésem hogy közelebb vagyunk a középkorhoz mint akkor a média szép lassan a legtöbb ember agyát kilúgozza.

Margit bácsi 2009.11.04. 21:21:11

@naszvad53:
szóról-szóra kapufa.
egy szavad sem ül. se a vezér (ennyire egybites vagy?), se az orgánunok (ennyire pici csövön keresztül látsz?), se a korom (ennyire ennyiből ítélsz?), se semmi.
rossz árokba dobálod a gránátod, jóbarát.
olvass már 1 percet naponta, bármit.
nem érted, mit írtam, mi? ;)

mrs. white 2009.11.04. 21:24:11

@Robis: A 3. áldozat egy 30 valahányéves teljesen egézséges fiatalember volt, nem panaszkodot nem fájt semmilye, csak összesett a knyhába és meghalt. Pont neked tudnám ajánlani az oriogó cikkét miért oltaasunk. A helyedbe nyugodtab lennék ha 65 év feletti vagy négy alatti lennék mert abból a korcsoportból még nem halt meg senki. Az ilyen okos 43 évesek meg hullanak. Ja eddig én se oltottam magam.

Frank99 2009.11.04. 21:26:20

@mrs. white:

ez a term. szelekció kérem szépen.
páran meghalnak olyanok is, akik egészségesek.

De ettől ez egy JÁRVÁNY????? kedves mr. white?

Én kérek elnézést.

egy pestis esetleg JÁRVÁNY.
EZ egy inflenza.

ÍGY csak szimplán.

mrs. white 2009.11.04. 21:27:14

@Robis: Normál infulenza nem terjed nyáron, a fertőző képessége normál infulenzától kétszer háromszor nagyobb. Abban igazad van hogy a halálozási ráta teljesen megegyezik a hagyományossal csak az összetétel nem.

Gatinho 2009.11.04. 21:30:03

@mrs. white:

"logikus választ persze nem kaptam hogy miért"

Ez úgy hangzik, mintha eddig mindenki oltatta volna magát vakcinával, és most meg a nagy többség nem akarja.

De ha annyira akarod, adok én neked logikus választ:
1. Azért nem oltatom be magam, mert nincs is járvány.
2. Ha esetleg mégis lenne járvány azt akkor is elkaphatom, ha beoltattam magam, ha nem hiszed nézz utána.
3. Ha mégis arra vetemednék, hogy beoltassam magam, akkor szeretném tudni, hogy ki a büdös rosseb gyártotta le azt, amit magamba akarok pumpáltatni. Nem 20 évre titkosítani a kib...ott szerződést amit a mi pénzünkből kötöttek, hanem olyan szerződést kell csinálni amit utána nyilvánosságra is lehet hozni.

Frank99 2009.11.04. 21:32:57

@mrs. white:

mondja ezt a média.
egy vérzéses tüdőgyuszkónek nem hiszem, hogy nincs tünete.

és ha mégis így volt, ezrelékekben mérhető az arány, mondhatni, így járt.

az index korábbi cikkéből való, a halálozások esetén minden 250.-iket okozza ez a ritka kórkép, tudtam, hogy olvastam valahol...

index.hu/belfold/2009/09/26/tudsz_szerezni_feketen_vakcinat/

Magyarul igen sok embernek kell meghalnia, hogy igazolni tudja valaki, hogy a h1n1 vérzéses tüdőgyuszkójának esélye miatt kell oltatni.

zauberpferde (törölt) 2009.11.04. 21:35:38

Nyilván O.V. is beoltatja népes családját, csak hallgat róla szerényen.
Egyébként meg a történelmi Magyarország határainál személyesen állítja meg a vírus terjedését, néhány dakota közmondással.

Frank99 2009.11.04. 21:37:26

@Gatinho:
hát igen.
sokan őrjöngenek a világon a nagy büdös információ áradat miatt, amit internetnek és médiának hívnak, bizony sokan nemcsak egy dolgot olvasunk el egy adott témában, hanem nagyon sokat.(persze az agymosott megáll a Fókusznál, TV híradónál pl.)

és PONT a fizetett médiának nem hiszünk, és PONT ezért akarják kordába szorítani, évről évre.
EZÉRT (is) jó a NET. bizony.

MÁR nem eszünk meg mindent amit elénk tesznek, persze vannak kivételek.

mrs. white 2009.11.04. 21:41:27

@Frank99: Talán halottad azt a kifejezést hogy infulenza járvány. Ez nincs összefüggésben az elhalálozással mert ajkkor a csúcs nem az általad említett pestis hanem ebola lenne azt csa 10 5 éli túl. Valóban nincs járvány még csak annyian betegedtek meg mint januárban szoktak köszönhetően a kellemes 30 fokos szeptembernek. A járvány kifejezést magyarországon egyébként heti 20000 új beteg felett használják most még csak 12000-nél járunk. A járvány lesz ez borítékolható. Hangsúlyozom nem fognak %-san többen meghalni valószínűleg. Mivel ha nem olattják magukat az okos emberek vélhetőleg több embernek nagyobb a százaléka. Mindössze ennyi a történet. Lehet hogy pánik is lesz mint ukrajnában meg lassan németországban az ember már csak ilyen. Sőt lesznek az okos nem oltók között is egy idő után pánikban ennyi, de a legjobb az lenne ha az egész vaklárma lenne és csak az Omnivest gazdagodna rajta. Ja meg a who is csak azért csinálja a fesztivált hogy gazdagodjon, meg virulogus professzorok meg magyar Tudományos Akadémia, meg mindenki kibaxásból csinálja feszültséget. A spanyol nátha is szimpla kis infulenza volt és a nyomorult történelemhamisítók kozmetikázták 50 millió halálos áldozatra az elhunytakat, jelzem az pontosan így kezdődött de tudjuk hál istennek hogy hamisítás volt.

mrs. white 2009.11.04. 21:43:37

@Frank99: Nem a média mondta hanem a felesége a televízíóban egy műsorban, de lehet hogy a média megvesztegette.

Frank99 2009.11.04. 21:44:57

@zauberpferde:
persze egyenesen előre tartott kézzel....

mrs. white 2009.11.04. 21:50:42

@Gatinho: Az oltás a járványt előzi meg. ha akkor akarod beoltatni már késő. A szerződések pár nap múlva nyílvánosak lesznek, bár attól nem leszel okosabb hogy mi a szart nyomnak beléd. Ha beoltatod magad akkor is lehet enyhébb lefolyású de a szövődmények ellen véd. Ha ennyire tájékozott vagy azt is tudod, hogy önmagában vírus ellen semmi nem véd. az ellen nincs is kifelyyezett gyógyszer mivel egy kurva primitiv szerkezet amin nehéz fogást találni. A meleget (lázat) viszont nem bírja. Amikor lázas vagy akkor pusztítod el. Csak közben a szervezet legyengül és a bakteriális fertőzés visz el. Ha szerencséd van akkor és ott nincs olyan baci ami kellemtlenséget okozhatna. Lottozzál. Ahogy van ötös meg négye is annyi esélyed van a halálra is ha egézségesnek érzed magad. Azért ötös négyes néha akad.

BKV reszelő 2009.11.04. 21:51:34

@Klogg: "Egyetlen általam megkérdezett orvos vagy védőnő sem javasolta, pedig soknak kikértem a véleményét. Nem tudom, kire szavaznak, nem ez alapján választok orvost. Úgyhogy mi nem oltatunk, és nem politikai okokból vagy laikus véleménye alapján. "

És meg is indokolták vagy csak nem javasolják és pont ?

dru. (törölt) 2009.11.04. 21:54:12

te csököttagyú posztíró!
hallottál már olyanról, hogy immunrendszer? ezek szerint nem. azért van, hogy megvédjen az ilyen csúnya vírusoktól. akinek kellően erős az immunrendszere és egészségesen él(cukor, hús, mesterséges tartósítószerek/színezékek nélkül) annak semmi szüksége az oltásra. de te csak oltasd be magad, és szenvedj a mellékhatásaitól. és javaslom nézd meg az oltóanyag összetételét (már ha érted egyáltalán, mi van oda írva, bár gyanítom, se orvosi se biológusi végzettséged nincs) és nézz utána az oltásnak milyen következményei lehetnek(gyermekeknek beadott oltásoknál például szerepel a halál és komoly egészségügyi károsodások is a tájékoztatóban.) ennyit rólad.

Bögrecast · http://www.bogrecast.hu 2009.11.04. 21:54:37

ilyen várvényos időben inkább nem mennék feleslegesen rendelőbe a sok beteg közé, oltás miatt sem..

www.radiobogre.com

Frank99 2009.11.04. 21:54:49

@mrs. white:

ez vicc, a lottóarány. ezt te sem gondolhatod komolyan.

amúgy tényleg.
olyan kicsi az esélye hogy meghalsz, mint egy lottóötös.

tényleg ezt akartad írni?

dru. (törölt) 2009.11.04. 21:56:13

persze ezzel is csak a gyógyszeripar jár jól.

különvélemény 2009.11.04. 21:58:29

Az USA-ban 35.000 ember hal meg a sima influenzába, vagy szövődményeibe évente.
Ezt ma hallottam egy műsorban, valamelyik műholdas csatornán. Akkor most mi az igazság?

BKV reszelő 2009.11.04. 21:58:49

@dru.: Te tényleg ilyen buta vagy ? ...vagy csak színészkedsz ?

azAttis 2009.11.04. 21:59:45

Messziről bűzlik, hogy egy gigalopás az egész.

Ám szarok a zsidózásodra, az mszpre a fideszre, jobbikra meg összes pártra ebben az ügyben.

Nem fogok beadatni valami olyan szart amit egy noname cég gyárt gebinbe. Engem felháborított, hogy amint meghal egy szerencsétlen rákos beteg aki elköhhintette magát máris címlapos h1n1 áldozat.

Plusz megértem azt aki nem vesz ki egy szabadnapot, hogy felirassa (közben eljut a rendelőbe ahol a váróban esetleg össze is szedheti).

Szóval coki

Frank99 2009.11.04. 22:00:27

@mrs. white:

jaj. nem kell butaságot írni.

az index korábbi cikke alapján minden 250-ik ember hal meg vérzéses tüdőgyuszkóban a h1n1-el fertőzöttek közül.

sajnos NINCS olyan lista, hogy hányan fertőzödtek meg, mivel az orvosoknak NEM kötelező a jelentés. Miért is nem? Nem akarunk pánikot? Vagy azért nem, mert mégsem olyan veszélyes a dolog?

Tanultam statisztikát, igen érdekes tantárgy volt. azóta a való életben láttam hogyan működik.
ÉRDEKESEN.
:-)

a lényeg: oltassa magát, aki így dönt.
De ne kötelezzen rá senki, és ne is akarjon SENKIT rábeszélni.

Ui. hétvégenként többen halnak autóbalesetben.

Őket be kellene oltani vezetés)jogosítvány) ellen.

mrs. white 2009.11.04. 22:01:11

@Frank99: Négyest is írtam egyébbként. Németeknél csak 1 és nálunk is csak 1 egézséges men el eddig. A pár ezres német és pár százas bizonyítható magyar fertőződés mellett ez eddig kb 1000:1 egézéséges idág. De ahogy a mondjás tartja ez nem szignifikáns mert lehet hogy marad az 1000000:1 arány. Most még nem tudni De ha a magyarországi 200:1 egézséges az elég szar arány még ha mindíg nem pestis vagy eboláról beszélünk.

dru. (törölt) 2009.11.04. 22:07:09

@BKV reszelő: itt maximum te vagy a buta, megvezethető ember, ha elhiszed ezt a sok faszságot. birka. de konkrétan nem tudom mi ellen van kifogásod az általam leírtakban. és hidd el hogy 10ezerszer járatosabb vagyok a témában, mint te valaha is leszel.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.11.04. 22:07:19

@azAttis: Az a "noname" cég gyártja 1995 óta a magyarországi influenzavakcinákat. Valamelyik immunológus írta, hogy 16 millió beadott vakcinán vagyunk túl ez idő alatt.

mrs. white 2009.11.04. 22:07:55

@Frank99: Szokásos churchilli mondás csak annak a statisztikának hiszek amit én hamisítottam. Vagy mindenki ittsan vezessen mert ők okozzák a balesetek 10%-át. ezzel a másik 90 kiváltható lenne. Addig senkinek se fáj amig nem egy közvetlen családtagja hal meg, sőt a munkaerőpiacon a tulélők kifejezetten jó helyzetben lesznek. Egy német prof a virologia atyauristene szerint jó lenne komolyan venni mert kb 35000 fognak németországban meghalni ha nincs oltás. Oszt le magyarország lakosságára és neled is lesz egy közvetlen ismerősöd barátod rokonod.

BKV reszelő 2009.11.04. 22:09:39

@dru.: Elhiszem, hát persze. Na dru kisfiam, vágd fel az ereidet, sok szenvedéstől megkíméled magadat - ami nem számít - és a közvetlen környezetedet is. ;)

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.11.04. 22:10:39

@dru.: Valahogy kevésbé vagyok toleráns most amikor itt emberek halhatnak meg a hülyeséged következményeként.

Ez nem egy politikai vita.

mrs. white 2009.11.04. 22:10:40

Nem egy házi orvos hanem a szent lászló korház professzora mondta hogy sok mindent szarúl csinál a magyar kivéve az oltásokat az világszívonalú. különösen annak fényében hogy itt 2001 óta pl nem volt kanyarós eset, angliában tavaly pedig 14 haltak meg benne

Frank99 2009.11.04. 22:11:19

@mrs. white:

na látod ilyen a statisztika.

ha mégis komolyabb lesz a vírus, verhetitek a melleteket, hogy igazatok volt.

(egyébként meg majd lesz adóemelés, hogy az offshore Omnisnvestnek kifizetett pénz fele sem térül meg, ehem)

de nem lesz. November van, esetleg van 2-3 hete a vírusnak, megjönnek a hidegek, és a vírusnak annyi.

majd esetleg tavasszal jöhet a másik roham, ha annak nevezhető.

így lesz (minden szez. vírus így müxik, láttam a Spectrumon)
:-)))

Ha nem, akkor max. sokan döglünk néhány napot, mint mondtam.

Az aljából esetleg elhullik pár, úgyis sokan vagyunk, max én is köztük leszek, de kétlem.
:-()))

egy kicsit szarkasztikus de igaz.

dru. (törölt) 2009.11.04. 22:12:57

@BKV reszelő: köszi a választ. most megerősítettél, hogy egy ostobenkó pöcs vagy. ha nem tudod megcáfolni, amit írtam, mert hogy is tudnád, akkor inkább ne is írj. és nem vagyok fiú.

BKV reszelő 2009.11.04. 22:13:55

@Frank99: Remek akadémiai székfoglaló. Valamiért mégsem ültél le az akadémián. Mi is vagy ? Szövőnő ?

dru. (törölt) 2009.11.04. 22:14:52

@br: nyilván akik nem a megfelelően éltek eddig, ez pedig Magyarország 95%ára vonatkozik, azok oltsák be magukat természetesen. ezzel egyetértek.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.11.04. 22:15:53

Mellesleg:

www.hirszerzo.hu/cikk.nem_kell_tartani_tole_-_biztonsagosak_az_oltoanyagok.129192.html

"Számunkra nem meglepő a fertőzések hirtelen megugrása, várható, hogy ami most Ukrajnában történt, az hamarosan bekövetkezik a térség többi országában is, de az Európai Unióban - például Bulgáriában, Romániában - is látunk arra vonatkozó jeleket, hogy novembertől már komolyabb járványkitörésel kell számolni"

"A középkorúakhoz és idősebbekhez képest jóval nagyobb veszélyt jelent a H1N1 a fiatalokra, akik még nem találkozhattak az új vírus korábbról származó részeivel sem, ezért nekik is a védőoltást javasolja Jakab Zsuzsanna."

"Nem kell az egyes vakcinákban található higany- vagy alumínium-vegyülettől tartani, mert ez jóval a megengedett határérték alatt van, a korábbi években használt szezonális influenza elleni védőoltások ugyanezekkel a gyártási eljárásokkal készültek" - tette hozzá az ECDC igazgatója.

BKV reszelő 2009.11.04. 22:16:17

@dru.: De hát nem írtál semmit. Stílusod meg útszéli. Mennyi az annyi ? Mondjuk egy gyors cigi ? xD

mrs. white 2009.11.04. 22:16:28

@dru.: Origo cikk neked is okoska azért halsz meg benne mert tulkompenzál az immunrendszered. Kb mint a szénanáthánánál. A sima pollent veszélyes betolakodónak érzékeli pedig ha nem foglalkozna vele kutya baja volna az emberek. Ugyanez okozza az újtípusunál a gondot a szervezet túlkompenzál ezért gyakoribb az erős immunrendszerűeknél a halálozás lásd 65 év felett és négy alatt még a kutya nem halt meg a világon. Gyerünk erős immunrendszerű csödörök előre.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.11.04. 22:17:22

@dru.: Akkor összefoglalom:

Ha te vagy a terminátor és nagyon remek az immunrendszered, akkor rizikókategória vagy, ugyanis a H1N1 egyik jellemzője az, hogy az immunrendszer túlreakciója miatt bekövetkezett másodlagos hatások, mint az hogy nem tudsz lélegezni ölnek meg.

BKV reszelő 2009.11.04. 22:18:58

No, kellemes okoskodást és ha dru mégis meggyőzhető lenne, ne hagyjátok, hogy beoltassa magát ! Még megmarad...

dru. (törölt) 2009.11.04. 22:19:03

@BKV reszelő: 5ezer a szaxi, 10 egy menet:) de amúgymeg írtam feljebb.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.11.04. 22:19:37

@Frank99:
"de nem lesz. November van, esetleg van 2-3 hete a vírusnak, megjönnek a hidegek, és a vírusnak annyi."

A vírus a hideget szereti te nagyonsüket!

www.cdc.gov/flu/about/season/flu-season.htm

Nézd meg azt a szép kis diagramot, hogy mikor vannak az influenzajárványok. Itt a móka január/február környékén lesz.

Anatómus 2009.11.04. 22:21:32

Teljesen tipikusan fogyasztói társadalmi jelenséggel állunk szemben, ami valóban korfüggő, ahogy ezt valaki itt okosan megállapította, nem pedig piros-narancs választói gondolkodás.
pro primo először (mondta Fülig Jimmy) - nem ismerjük az igazi járványokat szerencsére, mert az elmúlt 50 évben legtöbbünket minden ellen beoltottak. Jobb a higiéné, mostanra már kicsit sok is a jóból. Életben maradtunk, ahelyett, hogy elvitt volna TB(C), a gyermekbénulás vagy valami egyéb nyalánkság s így aztán a nettó hülyeség szintje is meredeken emelkedik (az sem garancia, ha valaki elvégzi az orvosit). Az öregebbek még emlékeznek valamire, de ők úgyis nemsoká kihalnak és akkor csak magunkban acsarkodhatunk.
pro secundo - rendkívül képzettek vagyunk és környezettudatosak, ezért pl. nem amalgámmal tömetjük a fogunk (higany fuj-fuj), hanem horribile dictu műanyaggal, amire rögtön rácuppant egy csapat baci, azok azóta ezen élnek, hadd legyen melója a sok éhező fogorvosnak. Az amalgám legalább baktericid volt. Túl sokat emlegetjük a környezetvédelmet és az ökológiát pallosként tartva magunk előtt magyarázunk feszt, divatból autóval (és nem babgázzal hajtva) járunk a biopiacra, de valójában semmi kedvünk úgy élni, hogy meg is mentsük a környezetünket. Az túl nehéz lenne. Inkább veszünk egy MBT cipőt (látott már valaki félhengeren járó maszájokat?), bocs ez off, de az anatómus szemét bántja ez is.
Sajnos a jólét hozományaként elfeledkeztünk az egymás iránti tiszteletről, kötelességről, figyelemről és szörnyen individualisták (önzők) lettünk. (Az öregebbeknek még van fogalmuk az ilyenekről, nekik még nemcsak jogaik voltak.) Ez azt jelenti, hogy már eszünkbe sem jut, hogy a védőoltást nem az egyén, hanem a társadalom védelmére van kitalálva, de ha már az orvosoknak sem jelent semmit az epidemiológia (csak egy szép szó, mint Mezopotámia, de ugyanúgy a letűnt korok emléke) – azaz a járványtan, akkor tessen csomagolni a hideg élelmet és felmenni a hegyekbe, mert nehéz idők jönnek. Ezzel a szemlélettel a legjobb úton haladunk az antiutópiás filmjeink valósággá tételéhez. Na de félre a honfibúval, az oltás nem árt, csak néha nem használ, mert maximum nem alakul ki védettség… akkor viszont ugyanott vagyunk, de legalább felelősen, a társadalmi szempontokat is figyelembe véve cselekedtünk. Uff

mrs. white 2009.11.04. 22:23:09

@Frank99: Ismét elosztanák egy tévhitet. Szaudarábiában szerint mijen az idő. Szerintem száraz és meleg. Na ez pont nem az infulenza terjedésének a legkellemesebb környezet hiszen akkor nálunk nyáron lenne az infulenzajárvány. Micsoda meglepetés és terjed szaudarábiában is. Meg nyáron indult mexikóból. Mi kell hogy észrevegye valaki akár bármilyen cikk ismertető elolvasása nélkül pusztán élettapasztalatból, hogy azért ez jelentősen máskép viselkedő vírus.

dru. (törölt) 2009.11.04. 22:26:05

@br: aha értem, szóval senki se erősítse az immunrendszerét, mint ahogy azt amúgy télen ajánlani szokták az orvosok, mert úgyis belehal, ha egészséges.

dru. (törölt) 2009.11.04. 22:26:34

@dru.: mármint ha erős az immunrendszere.

Cheradenine Zakalwe (törölt) 2009.11.04. 22:28:24

Jobbos vagyok, fiatal és oltok. Szezonális influenzával meg nem oltok, mert azt soha nem kaptam eddig el. A mostani viszont a spanyolnáthához hasonló, az erősebb immunrendszerűeket támadja.
Tehát mondhat bárki amit akar, racionális alapon döntök.

Az oltásellenes hiszti keveredik pont olyan érvekkel keveredik, amit tőlünk nyugatabbra a balliberális öntudatos idióták terjesztenek, ami általános mindenféle oltás elleni szöveg. Azokat nem sajnálom, ha kihalnak, de ha nálunk a jobboldal hal ki egy járvány után, akkor semmi kedvem még 4 évhez a szocikkal.

További érvek nagyokosoktól:
"nincs semmilyen járvány"
- Naná hogy nincs még, azért van az oltás, hogy ne is legyen, mert akkor szarban leszünk.
"a szezonális influenza több áldozatot szedett"
- A szezonjában igen, de a H1N1-nek még nincs szezonja, és ahhoz képest hogy felfutóban van, sok áldozatot szedett.
"sosem kapom el az influenzát, vag ha mégis, pár nap alatt kigyógyulok"
- 1918-ban volt a spanyolnátha járvány, ami egyébként szintén H1N1. Pont az erős immunrendszerűeket támadta, ugyanolyan preferenciával, mint a mostani (főleg fiatalok). Kiirtotta a lakosság 10-20%-át.

Gatinho 2009.11.04. 22:33:08

@mrs. white:

A spanyolnátha megtörtént ebben igazad van. Jó régen, még a történelemkönyvekben olvastam róla iskolás koromban, ahogy a pestisjárványokról is.

Na de mi van a madárinfluenzával, aminél hasonló volt a hiszti, mint most ennél a disznóságnál?

És jövőre mi lesz? Macskainfluenza?

Szurkáltassa csak magát aki akarja, de engem senki ne agitáljon, főleg ne ilyen szarul, mint ez a blogger.

Anatómus 2009.11.04. 22:38:33

Cheraldine Z.

Igen, igen, nekem is ez a véleményem , de ha kihalnak a jobbosok, akkor nem négy év következik...
Az általad vázolt érvelés azt a sztorit juttatja az eszembe, amit valamelyik önsorsrontó könyvben olvastam:
Ül egy ember a szobában és időnként tapsol. Megkérdezik, hogy miért tapsol.
-Hát, hogy elijesszem az elefántokat.
-De nincsenek itt elefántok.
-Na ugye!
Egyébként én mindkét oltást beadattam magamnak (2 hét eltéréssel) és röhejes módon az egyetemi üzemorvosok sincsenek azonos véleményen, mert ahogy egyikük mondta (az ellenzős persze), "ők is csak a médiából tájékozódnak" ... ????

mrs. white 2009.11.04. 22:39:13

@Anatómus: Tökéletes hozzászólás. Még egy logikai eszmefutatással egészíteném ki. a spanyol nátha pont így kezdte egy egy enyhe szezonnal ami alig különbözött egy nromál ifulenzától. A következő szezonban azonba 50 milla embert nyírt ki. Nekem spec két ük szülőm a családi történetek alpján. A történet itt kezd izgalmassá válni. Hova tűnt a spanyolnátha. A válasz logikailag elég egyszerű szinte mindenki elkapta, ezért vagy meghalt vagy immunissá vált rá és egész egszerűen nem volt gazdaszervezet ahová terjedni tudott volna. Ez a virus hülyesége kevésbé agresszív módon viselkedik akkor még a mai napig fertőzhetne boldogan. Ebből már haladóknak csak kézügyeség kérdése levezetni hogy ha mindenki be lenne oltva a földön abban a pillanatban nem tud tovább terjedni ergo azonnal kihuzták a méregfogát. Gyakorlatilag a gyerekkorban adott oltások pont ezt a célt szolgálják és ezért nincsennnek is jelen ez a betegségek. A másik áldásos tevékenysége a beltott személyben nem tud kombinálódni csúnya sci fi megközelítéssel mutálódni egy még pusztítóbb viruusá. Mert az evolució elmélete alapján nem egy szarabb életképtelenebb vírus fog keletkezni a mutációból erről mindenkit biztosíthatok. Konkluzió az általad emlegetet társadalmi felelőségvállaás szép példája lehetne ha valki azt a nyomorult pár ezer forintot rászánná arra, hogy nem fertőzi meg saját és mások rokonait gyerekei szűlőit, és nem hagyja mutálódni magában, mindenki válassza ki az életkorban megfelelőt vagy legjobban fájót. Nedudg Dörög Zultán (hamár fülig Jimmy)

Anatómus 2009.11.04. 22:39:50

Cheradenine Zakalwe, bocsánat a félrecímzésért

mrs. white 2009.11.04. 22:49:13

@Gatinho: Van egy rossz hírem. Egy olasz tanulmány szeritn nem világháború fog az emberiséggelvégezni hanem egy járvány (jelzem amikor csinálták még a világháború is alternatíva volt). A föld túlnépesedett. Te ezt itt nem veszed észre de egyetlen járvány sem innen indult. mi ezt mindig készen kapjuk olyan helyerekről ahol a higéniás körülmények és népsűrűség sem igazán komfortos de ettől még mi szenvedünk. A föld így próbál megszabadulni a felesleges balansztól. Jelzem sikerülni fog neki. Ha szerencsénk van úgy járunk mint a SARS-al edejében elkapják, vagy mint a madárinfulenzával most ugy néz ki a H1n1 már kicsuszott az ellenőrzés alól. innentől már a jóisten rendezi a dolgokat. Túlélők pedig mindig lesznek nincs olyan betegség amit statisztikaliag egy pár százalék ne élne túl, még az ebolát is átvészelték egy páran. Ha nem akarod nem oltatod magad a macska infulenzával. De lyen szar világot élünk vagy oltatok vagy marad a természetes kiválasztódás. Az meg szerencs kérdése.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.11.04. 22:51:00

Rájöttem! Itt tulajdonképpen két vírus terjed egyszerre: az egyik a H1N1, a második az emberi hülyeség vírusa. Az utóbbi ellen nem tudok oltást. ;-)

Anatómus 2009.11.04. 22:53:30

Hello Mrs White :-)
A spanyolnátha egyébként nemcsak a H1N1 volt, hanem ráült a Pneumococcus, ez a kombó vitt el aztán milliókat. Kérdezte is a kisfiam, hogy azt a kókuszos oltást nem kéne-e megkapnia (a gyerekorvosi rendelőben látott egy plakátot), hát eltűnődtem ezen többször is, hogy lehet, hogy jobban járnánk, ha a Pneumococcus elleni oltást is reklámoznánk. De akkor megint jönnének a sötét oldalról, hogy kibírjuk, akkor is ha mindenki beledöglik.

stefan75 2009.11.04. 22:54:04

Olyan helyen élek, ahol védőoltás nincs, de már 2 hullám lement ebből, és az elsőben a többség elkapta. Én is.

Egy hétig tartott, munkába menni nem volt kellemes, fájt a mozgás. De amúgy nem vészes, jóval gyengébb a normál influenzánál. Egy emberről tudok, aki emiatt beteget jelentett.

Cheradenine Zakalwe (törölt) 2009.11.04. 22:55:01

@Gatinho: A madárinfluenza a madarakat érintette, és azokat, akik madarakat tapperoltak, de szerencsére nem kombinálódott ember influenzává, így nem is kellett oltókampány. Emberről emberre nem terjedt.
A jelenlegi ezen már túl van, disznó - ember - ember.

Mellesleg előbb utóbb fog jönni valami, a túlnépesedett föld szinte könyörög a ritkításért, nem beszélve ha még az oltás ellen is tiltakoznak. Lehet, hogy tényleg macska lesz.

Hangulatjavító Intézkedéscsomag · http://polir.blog.hu 2009.11.04. 23:01:59

@Cheradenine Zakalwe: @Anatómus: @mrs. white: @promontor: esetleg ha így együtt elmennétek az összes balos és jobbos tv-be meg rádióba erről beszélni, akkor én egészen biztos vagyok benne, hogy még a gdp is növekedésnek indulna ;)

mrs. white 2009.11.04. 23:03:33

@Anatómus: Ez annyira igaz hogy a mostani H1N1-nél is a halálos felülfertőzés 50%-t a kokusz okozta ezért tényleg ajánlották amerikai orvosok hogy aki teheti azzal is oltassa be magát. Ezért vonnak egyre több párhuzamot a spanyolnáthával. De itt az okos nem oltók bátran szembenéznek akár a spanyolnáthával is. Egyébként aki lakott tömb házba tudja hogy 10-20 % azt se szavazza meg ha olcsóbb lesz fűtés számlája, mindegy hogy mi csak invidium legyek, nehogy má azt csináljam amit mások mondanak majd én eldöntöm.

Donor 2009.11.04. 23:08:16

Tudjátok azon röhögök, hogy a normál megszokott influenza elleni oltásért egymást taposták a megelőző évben az emberek. TV bemondta hogy támad az influenza és érdemes védőoltást beadni és kiürültek a patikák, az orvosok meg nem győzték a munkát.
A háziorvos is mindig javasolta hogy érdemes beoltatni magunkat.

Most ugyan arra az oltóanyagra azt mondta a TV meg a házi orvos hogy nem javasolja és már ingyen sem kell a sok ostobának.

Lehet hogy csak pánik keltés a h1n1, de én a sima influenzát is utálom elkapni, ezért én pont ugyan úgy jártam el, mint minden évben a többi influenzával: Beoltattam magam jóval a járvány kitörése előtt.

Majd az evolúció eldönti mi volt a helyes döntés. Addig is szurkolok, hogy minél kevesebben oltassák be magukat, mert már így is túlnépesedett a föld.

fullerg 2009.11.04. 23:09:10

Én leginkább a blogírót nevezném agymosottnak.
Hidegen hagy mit érvelnek innen-onnan. Ez nem tetanusz-oltás, bár azt is 15 évesen, lassan húsz éve nagy duzzogva hagytam beadni. 6 évesen 2 tanár fogott le az iskolában, hogy beadhassák az oltást... Kenjék a hajukra.

Donor 2009.11.04. 23:11:21

@stefan75: na te vagy a másik akinek gratulálok, menjünk csak betegen dolgozni, fertőzzünk mindenkit.

Az ilyet büntetni kéne, de nem csak a munkavállalót hanem a munkaadót is ha nem zavarta el betegállományba az alkalmazottat.

fullerg 2009.11.04. 23:14:31

@Donor: Ja, nekem volt olyan munkahelyem, igaz már jó régen, ahol a főnök azt mondta
"Az influenza nem betegség" Nem indok arra, hogy otthon maradjunk. Volt is fluktuáció...

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.11.04. 23:14:57

@gfuller: Ez a felnőtt hozzáállás.

A professzor úr tényszerű elemzéshez az alábbi szakvéleményt is csatolnám ha lehet:

Bibibibúúúúúú!

Donor 2009.11.04. 23:14:59

@gfuller: meg is érdemelted volna hogy ne adják be...javaslom nézz utána milyen halál az ha valaki tetanuszba hal bele.

cSa 2009.11.04. 23:15:34

Hahahah, hülyék!! Azt hiszitek, mocskos komcsik, hogy nem látunk át a szitán? Rohadt szemetek, gondoljátok, hogy ilyen alávaló, szoci oltóanyaggal majd kiirthatjátok nemes, narancsvérű nemzedékünket? Hát nem. Egy Fideszes amúgy sem kap el ilyen luxusbaloldali betegséget, mint a h1n1.

fullerg 2009.11.04. 23:20:19

@Donor: Nem a tetanusz elleni védelem ellen voltam, hanem az oltás ellen.
Gyűlölöm a tűt. Ennyi.

fullerg 2009.11.04. 23:22:33

15 éve porcleválás van a térdemben, azt sem fogják kiszedni amíg nem találnak ki tűmentes eljárást.

glad az egyetlen 2009.11.04. 23:29:48

@gfuller:
"...6 évesen 2 tanár fogott le az iskolában, hogy beadhassák az oltást... ..."

...mert te már akkor olyan hipper intelligens voltál, hogy tisztában voltál vele, hogy micsoda komoly mellékhatásokkal járhat az az oltás és az nincs arányban a védetséggel, mi? Véletlenül se azért mert beszari voltál és fostál a tűtől, he???

mrs. white 2009.11.04. 23:30:27

Kicsit ellaposodott a vita ezért újraindítás céljából kérdezném a nem pártiakat hogy milyen egézségügyi kockázatal jár az ha beoltatom magam. Valamint ha ezzel párhuzamba állítom hogy a nagy virulens képesség miatt elég jó esély van arra, hogy az idei szezonban elkapom, és kevésbé vagy jobban megbetegszem, esteleg valami triviális véletlen folytán egézsége felnőttként meghalok. Nos akkor ez hogy viszonyul a nem pártiak általtal elmondott kockázatokkal szemben. Ja és észérveket szeretnék kérni. Ne olyat hogy nincs is járvány, mert mondjuk ebben az időszakban nem is kellene lenni ennek ellenére már van nem egyeset. Hajrá nemesek! Ez vicc volt ha ha ha!

Anatómus 2009.11.04. 23:32:24

@gfuller:
Ez a nagy elhatározás is addig tart, amíg a levált porc be nem akad és úgy marad a térded a mozdulat kellős közepén... akkor meg jöhet a kalapácsos ember (traumatológus), de nála nem lesz tű, mert addigra már régen alszol.

glad az egyetlen 2009.11.04. 23:33:44

Én ebben a nagy oltás elleneségben azt találom viccesenek, hogy egyesek annyira görcsösen próbálják igazolni ellenérzésüket, hogy a mesziről büdős Ukrán helyzettel is példálóznak, hogy "na lám ott még sics h1n1", mert hát az ukrán kormány megmondta, hogy nem az.
Mert ugye az egyeseknek belefér, hogy a nyugati gyógyszer gyórtó lobbi akar tollasodni, de az már csöppet se gyanus ha Ukrajna aki nem rendelkezik oltóanyaggal (és nem azért mert így döntött hanem azért mert balfékek), szajkózza hogy nincs járvány , DE minő érdekes, hogy pont most véletlenül egy nehezen behatárolható másfajta járvány azért van amiben ezrek betegednek bele. Az egyáltalán nem gyanus mi? Na meg hogy azért ha valaki tud azért adjon már nekik vakcinát a nem létező járványra nekik, mert 14 beismert megbetegedés miatt nemzetközi segítség kell azért.
Nyilván az Ukránok csak is az igazat mondják, mert ha mégis lenne H1N1 járvány és ők nem készültek fel rá azt ugye tuti beismernék mi???
Elnézve az utóbbi évek politikáját ez tökre reális?

fullerg 2009.11.04. 23:35:50

@glad az egyetlen: Ha annyit böködtek volna téged is kiskorodban mint engem, akkor nem ezt mondanád...
Ki mondta, hogy én a mellékhatások miatt nem oltatom be magam?

cSa 2009.11.04. 23:37:30

@mrs. white: Nos, az előző hozzászólásom ellenére, nem szimpatizálok egyik párttal sem. Az oltással viszont igen. Orvoscsaládban nőttem fel, az édesapám igen sokat tapasztalt, lelkiismeretes, elismert orvos, édesanyám aszisztens, szintén komolya szakmai tapasztalattal, ezen dolgokból kifolyólag többet hallom és hitelesebb forrásból, hogy mi baj az egészségüggyel, és a benne dolgozókkal, mint a legtöbb ember. Oltani oltatjuk magunkat. Minden évben. Nem azért, mert meghalhatunk, hanem mert az influenza szar, az esetleges szövődményei pedig még szarabbak. Betegen pedig nem járunk dolgozni. Amúgy láthatod, hogy lassan már könyörög a tisztifőorvos is, hogy oltassák magukat az emberek.

fullerg 2009.11.04. 23:38:29

@Anatómus: Akadt be... A doki neki is akart esni, kezében egy hurkatöltővel, de otthagytam.
Azóta ővatosabban ugrálok, ennyi.

fullerg 2009.11.04. 23:41:13

@cSa: Találjanak ki valamilyen tűmentes megoldást. Még fizetnék is érte... Addig meg felejtsenek el.

mrs. white 2009.11.04. 23:43:01

Még egy kegyelemdöfés a nem pártiak érvrendszerébe aztán jó éjszakát. Kb 25 éve olvastam egy könyvet a címe "ISHI az utolsó vadember" Egy az 1920-as években Chicagoban megtörtén esetet dolgozott fel. Találtak egy félvadembert meztelnül boklászott az erdőbe hóban fagyban földön aludt stb. Nyílván egézséges cuccokon élhetett pl gyümöls meg állatok amit elejtett. Modern Maugli. A megtalálok megpróbálták megtérítenietették felöltöztették probálták beszédre tanítani stb. Nos a kiváló immunrendszerrel rendelkező vasszrvezettel rendelkező vadember talán a második civilizácíóban töltött évében tüdőgyulladásban elunyt. Vélhetőleg nem azért kapott tüdőgyuszit mert ruhába járt és fűtött házban lakott a mentorával. Az az ember aki meztelül aludt a hóban a földön valami szaros vírustól amivel nem találkozott még sose a szervezete simán kifeküdt. Jó északát! Gondolkodásra ajánlom a vitaminok mellé ezt is.

glad az egyetlen 2009.11.04. 23:43:28

@gfuller:
Bocs utólag láttam, hogy írtad is de arról a hsz-rőé az jött le.

"...Ha annyit böködtek volna téged is kiskorodban mint engem, akkor nem ezt mondanád... "

Ezzel viszon nagyon melléfogtál.
Van egy sejtelmem, hogy ebben a kétes versenyben én nyernék....sajnos. :(

fullerg 2009.11.04. 23:47:19

Mint láthatod, nem lelkesedem a tűszúrásért. Voltak sajnos ennél jóval fájdalmasabb "élményeim" is, amikor a 6. érzéstelenítő sem használt... és nem foghúzás volt.

fullerg 2009.11.04. 23:50:57

Szar dolog mikor az ember pontosan tudja hol tart a szike, és mennyi van még vissza. A varrótű sem kellemes. Hozzáteszem, az orvos kitűnő munkát végzett, ma is hálás vagyok neki.

cSa 2009.11.04. 23:51:40

@gfuller: Nem akarlak megtéríteni. Mrs. White kérdezett, magamra vettem, válaszoltam neki. Ennyi.

mrs. white 2009.11.05. 00:02:07

@cSa: Pedig nem kellett volnamagadra venni, mert egy csónakban evezzünk. Én már túl vagyok az oltáson. Lehet hoy szerencsés vagyok de nem attól eltekintve hogy minimálisan fájt az injekció helye egy picit semmi bajom nem volt. Igaz rákészültem már két hete nyomtam c vitamint meg a béres csppet ez ídő alatt, de tudok olyanról akit megviselt. igaz nem mindegy, hogy ki milyen állapotban szalad neki. Ezért lenne fontos mindenkinek időben, amikor semmi nyvalyálya megfázása nincs beadni. Akkor még a mellékhatásokat is ki tudja védeni.

uninterested 2009.11.05. 00:06:19

Csak nyugodtan engedd, hogy mindenféle szart belédfecskendezzenek, és dőlj hátra a székedben.
Fasza gyerek vagyok, védett H1N1 ellen.

Ahogy Móricka elképzeli...

Neked mosták át az agyad, hogy beveszed ezt a maszlagot. Az immunrendszered tartsd rendesen karban : megfelelő tápanyagok + vitaminok, és meglátod nem leszel beteg.

Ja, hogy ez nem üzlet a gyógyszergyártóknak?
Akkor kreálunk valami betegséget, hogy bepánikolj, feltuningoljuk a média segítségével, és agymosottkám rohansz egyből a gyógyszerért, amitől jobb esetben nem lesznek mellékhatások. Rosszabb esetben szedhetsz egy másikat életed végéig.
Na ez már nagy üzlet...
Úgyhogy csak tömd magad antibiotikumokkal, gyógyszerekkel és védőoltásokkal.
Legalább nem kell sokáig fizetni a nyugdíjadat ( ha megéred )

fullerg 2009.11.05. 00:08:14

@mrs. white: Van két mellékhatása amit viszont nemigen lehet kivédeni: A látvány és a tudat...

sárkányka 2009.11.05. 00:25:13

@gfuller:

Bocsáss meg, hogy beleszólok, de az nem akadt be, ha nem maradt úgy. Azóta se tudnád mozgatni. Én is tapasztalatból tudom, évekig kattogott, akadozott a térdem, de én aztán meg nem műttettem, mondván, majd helyrejön. Egyszer twistelés közben akadt be végleg, irtó hülyén néztem ki, behajlított, kitekert lábbal, de én azért egy darabig még nem mentem orvoshoz, még bíztam benne, hogy visszaáll. Ugráltam féllábon. 1 hónap múlva sem mozdult se előre-hátra, se jobbra-ballra, döntöttem, irány a doki, műtét, jobb, mint valaha.

Cheradenine Zakalwe (törölt) 2009.11.05. 01:20:01

@uninterested: "immunrendszered tartsd rendesen karban : megfelelő tápanyagok + vitaminok, és meglátod nem leszel beteg."

Ez hülyeség. Az immunrendszert nem a vitamin meg a tápanyagok tartják rendben. Ez csak amolyan nagymamagyógyászat, hogy a c-vitamintól majd nem leszel influenzás. Legenda.
Antigénekkel kell találkozni, és ilyen antigénforrás a vakcina, vagy maga a betegség.
Bár szerintem fogalmad sincs, hogy miből áll és hogy működik az immunrendszer.

Sisko86 2009.11.05. 01:38:23

@uninterested: Kár hogy az oltás pont az immunrendszeredet erősíti. Innentől minden amit írtál öngól, mert sokkal hatékonyabb, mint vitaminnal tömni magad.

Sisko86 2009.11.05. 01:41:19

Amúgy tényleg ennyire ótvar szar a magyar oktatási rendszer, hogy az emberek összevissza beszélnek minden hülyeséget, amikről én általános iskola óta tudom, hogy nem igazak, nem úgy vannak, mert megtanultam?

stefan75 2009.11.05. 02:18:32

@Donor: Nem hiszem, hogy büntetni kéne, ugyanis teljesen racionális döntés.

1. Itt ülünk a góc közepén, védőoltás nincs, mindenképp elkapjuk. (Enni csak kell valamit, a boltban meg tüsszögnek.)
2. Egy embert kivéve nem voltunk különösebben rosszul, csak lelassultunk kicsit.

Nem azért mentünk be dolgozni, mert muszáj, hanem mert munkaképesek maradtunk. És nem fertőztünk meg senkit, aki egyébként ne kapta volna el.

És a védőoltással se mentünk volna sokra, mert kell neki 2 hét, mire immunitást ad, addigra meg már rég vége volt az egésznek.

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.05. 02:41:52

@cSa: A Tisztiorvosnak nem könyörögnie kellene, hogy oltassák be magukat az emberek, hanem adatokkal alátámasztani, hogy az oltás hatásos. Ezt azonban nem tudja megtenni.

Biztos vagyok benne, hogy a szüleid jó orvosok, de azért, mert az oltás a hivatalos álláspont, még nem biztos, hogy a helyes is.

Bővebben: neoltsal.blog.hu

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.05. 02:45:24

@Sisko86: Az oltás nem erősíti az immunrendszeredet. Az oltás – optimális esetben – immunreakciót vált ki a szervezetedből. Ez a lényege.

A gond ott van, hogy a legyengült, idős szervezet immunreakciói általában nem kielégítőek, vagyi s pont a rizikófaktort nem védi az oltás megfelelően. És akkor mellette még a mellékhatások... Mindenki összeadhatja az esélyeket magának – és dönthet.

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.05. 02:48:25

@mrs. white: Az egészség alapvetően mentális eredetű, nagyon fontos az, hogy milyen tudatossági szinten vagy és hogy milyen érzelmekkel rendelkezel.

A szerencsétlen ősember kiszakítása természetes környezetéből és egy modern mai világba való behelyezése simán okozhatott olyan sokkot, amely kiválthatta a megbetegedést és a halált.

Bővebben erről a www.ujmedicina.hu honlapon olvasatsz.

glad az egyetlen 2009.11.05. 03:01:53

@Ébredj Fel:
"...A szerencsétlen ősember kiszakítása természetes környezetéből és egy modern mai világba való behelyezése simán okozhatott olyan sokkot, amely kiválthatta a megbetegedést és a halált...."

Akkor mondok én egy fordított példát ami szintén megtörtént eset (egy éven belül volt, szóval nem is olyan rég).
Brazíliába ment egy angol forgató csoport, egy elszigetelt indián törzset filmezni. Szigorú szabályokat kellett betartani, és jelenlétükkel nem zavarhatták meg törzs életét.
Sajna az egyik stáb tag influenzás volt. A forgató csoport pár nap után el jött onnan, de addigra megpecsételődött a törzs sorsa. :(

Tier 2009.11.05. 06:17:14

Kedves posztíró,

Amit a politikáról írtál az megmosolyogtató.
Ha komolyan is gondolod az már veszélyes kategória.

Egyébként tudod mi a Clinical trial?
Ha nem, akkor miért írsz ilyen posztokat?

Ha igen, akkor tudod mennyi ideig tartott ennek a készítménynek a studyja??

Szerinted mi az oka annak, hogy az OGYI nem akarta törzskönyvenyzi?

Tudod mi az a törzskönyv?

Egyébként létezik már EU törzskönyves védőoltás (nem magyar gyártmány), ami valószínűleg tényleg OK.

Viszont Neked fogalmad nem sok van a témáról...
Index újságírónak elmehetnél szerintem.
Ha az vagy, akkor nem is szóltam ;)

Legjobbakat!

BKV reszelő 2009.11.05. 06:43:50

@Robis: A nincs járvánnyal vigyázz azért...körülöttünk éppen kitörőben van és ha körülöttünk járvány lesz, akkor itt is lesz. A vírusok nem állnak meg az ukrán határon, mert:

a.) nincs útlevelük
b.) nem félnek a határőrtől
c.) szeretnek utazgatni

Nazareus 2009.11.05. 07:03:03

Csak a következök a problémák az oltással:

1.Tíz évre titkosította az Egészségügyi Minisztérium az Omninvest Kft-vel
a sertésinfluenza elleni védőoltásra kötött szerződést.

2. Az oltóanyag dobozában az szerepel: gyermekek is kaphatják az oltást, miközben 18 év alattiakra nincs is forgalomba hozatali engedély.

3. Alá kell irni, hogy a saját kérésedre, a saját felelösségedre adják be. Ez más oltásnál miért nincs?

4. Higanytartalom: www.tenyek-tevhitek.hu/higany-es-oltas.htm

És ezeknek a pontoknak semmi köze a politikához.

kikakl 2009.11.05. 07:34:51

Az Isten szerelméért ne erőltesétek a védőoltást.Mindenkinek joga van megdőgleni nemkel beleszolni.Az ország igy mindenféle képen jól jár/kevesebb lesz a hülyék száma azországba/és ez már önmagába nagy haszon.Vanbelölük úgyis elég hajrá-fityesZ!!!

terrer 2009.11.05. 07:59:53

A blogger egy fizetett agitátor. A hülyeség meg határtalan.
Ezzel a maszlaggal egyébként már 1976-ban bepróbálkoztak. Igaz, aki utána született, az mondhatja, hogy nem emlékszik, és ezért joggal hülye:

www.youtube.com/watch?v=ASibLqwVbsk&feature=related

Hamar nézzétek meg, mert szerintem gyorsan törölni fogják.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.11.05. 08:00:49

@Nazareus: 4. pont: Esetleg elolvashatnád, mit ír erről az ÁNTSZ anyaga.

Észre kéne venni, hogy nem csak "állami propaganda" van itt, hanem pl. Szendi-féle propaganda is.

És nehogy azt hidd, hogy Szendi emberbaráti szeretetből kampányol: ebből él. Ha beveszed a maszlagjait, akkor majd szépen elmész és megveszed a könyveit is, pl.

papugaja 2009.11.05. 08:30:44

Gondolkodjunk már logikusan!

Az még senkinek sem jutott eszébe, hogy kormányügynökök kezdték el jobbos körökben terjeszteni a rémhíreket, hogy aztán a jobbosok ne oltassák be magukat?
Miért tennének ilyet?
Hát azért, hogy tavaszra, a választásokra kipusztuljon az egész jobbos szavazótábor.

(Anikó, kell még mondanom valamit? Szmájlit se tegyek? És ha komolyan veszik?)

okoska100 2009.11.05. 08:32:33

Ez a vírus úgy néz ki semmivel sem veszélyesebb mint a sima influenza.
Ezt a mai napig elhalgatják előlünk.Az oltás azért lenne mégis fontos mert ez a vírus rendkívül heves lefutású és erősebben megviseli az ember szervezetét.1-2 nap alatt akár az egész ország lebetegedhet,és a politikusaink ettől félnek.Mi fog vajon történni,ha megáll az országban az élet?
CsaK SAJNOS MINDKÉT OLDAL A JOBB ÉS A BAL IS OLYAN GYÖKEREK,HOGY EZT AZ IGAZSÁGOT NEM AKARJÁK ELMONDANI.EHELYETT KITALÁLNAK MINDENFÉLERÉMHÍRT,STB ÉS CSODÁLKOZNAK HOGY AZ EMBEREK NEM OLTATJÁK MAGUKAT.

papugaja 2009.11.05. 08:39:08

@promontor:
Úgy látszik, Szendi bácsi akkora nagy szakértő, hogy az ÚJSZÜLÖTTEKen végzett vizsgálatot kiterjeszti mindenkire.

Barbaar 2009.11.05. 08:52:50

Rendben van, hogy sajnos az ország lakosságának jelentős része a politikai hovatartozástól teszi függővé a döntést, de nagyon sokan más ok miatt döntenek amellett, hogy nem oltatják be magukat, gyerekeiket.
Azt hiszem, hogy elfogadható, hogy az emberek nagy részénél, amikor a gyerekükről van szó, nem számítanak az érdekek és nem számít a politika. Tanácsot kérnek, általában EÜ dolgozótól. A tapasztalatok alapján pedig a nagyobb részük ellenzi az oltást, ilettve van olyan, aki eleinte ellenezte, majd tanácsolta (nyilván azóta érdeke fűződik hozzá).

Szóval szerintem senkit sem lehet elítélni azért, mert nem oltatja be magát, vagy gyerekét. Nincs egy fix álláspont, amit áltaánosan mindenki igazol. Sok a kétség.

Én persze mindezektől függetlenül semmiképp nem oltatnám be magam, mert úgy félek a tűtől, mint más a tűztől, és szerencsére nem szoktak gondot okozni a vírusok és járványok nekem, bár tudom, hogy ez a legerősebbeket is le tudja ütni.

Brukk 2009.11.05. 08:53:02

Miért kell "tényként" kezelni, hogy világjárvány van.
Én egyelőre annyit hallottam, hogy lesz majd, meg itt kopogtat az ablakon.
Tény viszont, hogy úgy dobták be a szóban forgó vakcinát, és úgy lett engedélyezve, hogy a szükséges bevizsgálások nem lettek elvégezve. És többek között e miatt egymásnak ellentmondó nyilatkozatok születtek a kormány részéről.
A bizalmatlanság ebből adódik - szerintem - és nem abból a demagóg dumából, ami a cikkből lejön.
Legalább is a terhes nővérem, az 5 éves keresztlányom, vagy én e miatt a bizonytalanság miatt nem oltatjuk be magunkat, és nem amiatt merazorbánra vagy a szocikraszavaznánk.

vivax 2009.11.05. 09:07:27

ezt a vírust - amolyan utolsó nagy dobás gyanánt - vénséges-vén Sztálin elvtárs biológiai fegyverekkel foglalkozó kutatócsoportja indította útjára. Az öreg még mindig él valahol a déli sark jégmezői alatt épített luxusbunkerében, és ki akarja pusztítani a föld nemkommunista érzületű lakosságát.

lujdzsi123 2009.11.05. 09:11:12

Akkor néhány tény:

1, Az Omninvest finoman fogalmazva is tisztázatlan tulajdonosi hátterű cég, ami több mint szokatlan ebben az iparágban.

2, Az Omninvest által gyártott oltóanyagnak nincs CE jelzése. A CE jelzés megszerzésének feltétele a gyártás validálása (lenne).

3, A H1N1 által okozott fertőzés mortalitása a jelenleg rendelkezésre álló adatok alapján valamivel kisebb, mint a többi influenza típusnak.

4, Az Omninvest által gyártott oltást hetek óta propagálják, de csak a tegnapi hírekben hangzott el először, hogy tojásallergiásoknak súlyos szövődményeket okozhat, nekik csak kórházi körülmények között adható be a vakcina.

5, Jelenleg 10 gyermeken vizsgálták az oltóanyagot, ez semmilyen, ezzel kapcsolatos, az un. tényeken alapuló orvoslás semmilyen elvárásának nem felel meg, kb annyira releváns infó, mint amikor az MLM nagygyülésen Rozi néni feláll, és kijelenti: neki az ilyen-olyan csodakrém szüntette meg az arcidegzsábáját, rákját, epilepsziáját, stb stb stb.

sulcus (törölt) 2009.11.05. 09:15:21

@dru.: Még jó hogy te olyan okos vagy és hus,cukor,stb.mentesen villogsz az erős immunrendszereddel.Csak azt magyarázd meg,hogy a természetes cukorral szemben mennyivel egészségesebb a Vegyianyagokból gyártott MŰCUKOR amit meg kilószámra zabálsz??? A mesterséges édesítőszer mennyivel járul hozzá a jó immunrendszerhez seggfej?

Ríka 2009.11.05. 09:21:41

Árulja el már valaki ,miért főbenjáró bűn ha egy NEM KÖTELEZŐ oltást amit a saját zsebemből kell kifizetni nem adatok be magamnak.Miért kell belevonni ebbe a politikát,miért nem hiszi el a kormány rólunk ,hogy elég nagyok vagyunk már hogy eldöntsük kell-e vagy nem, ha már egyszer választhattunk.

szonár 2009.11.05. 09:23:16

Ha hinni lehet a szonda ipsos októberi felmérésének, akkor biztos fidesz szavazó az ország felnőtt lakosságának kb. egyharmada, azaz 2,9 millió fő. Ha a szavazókorú lakosságot nézzük (8 millió fő), akkor ez az arány 36,25%-ra nő.

Na most, a jelenlegi szonda kutatás szerint, a fideszesek 78%-a százaléka nem akarja magát beoltatni.
Ez 2,26 millió fő.

Kérdezem én, ezek után hogyan jött ki nekik, hogy a felnőtt lakosságnak mindössze 17%-a oltatja be magát (ideértve a már beoltottakat is)?
Akárhogy nézem is, ez csak 1.36 millió jó magyar ember.

Marad tehát 6.64 millió, aki ezek szerint nem oltatja be magát.
Ebből azonban csak 2.26 millió fideszes, tehát hiányzik 4.38 millió fő.

Mi következik ebből?

1. Találtunk 4 és fél millió bujkáló fidesz-szavazót, a meglévő 2,9 millió mellé :);
2. Az egész blogbejegyzés vakvágányon van, mert ezek szerint az emebrek többsége mégsem pártszimpátia alapján döntött.

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.11.05. 09:23:51

Én nem oltatom be magam. Sem sima, sem H1N1 ellen. Nem tartom biztonságosnak.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.11.05. 09:29:58

Ez a pártfüggő beoltatás duma valami félelmetesen demagóg agyament baromság. NEM azért nem oltatom be magam, mert a Zorbán vagy a Gyurcsányi, hanem mert nem kell.
Nem fogom beoltatni magam valami ismeretlen hatásfokú, kipróbálatlan sz*rral.
Konkrétan a D vitamin szedése sokkal jobb a megelőzésben, mint az oltás.
Namégegyszer.
D vitamint szedjen aki retteg, ne ilyen ismeretlen mellékhatású izével lövesse magát.

(Amúgy meg azt ugye tudjuk, hogy amit ennyire nyom a média, az minimum túl van spilázva, de leginkább vegytiszta hazugság.)

Alternatív 2009.11.05. 09:42:44

Én is tapasztaltam, hogy a Fidesz/Jobbik hívek nem akarják oltatni magukat. Azt mondják, legfeljebb majd felveszik a táppénzt a mocskos ... kormánytól. Majd ha a Fidesz lesz kormányon, akkor beoltatják magukat?

sulcus (törölt) 2009.11.05. 09:45:39

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Konkrétan a D vitamin szedése megakadályozza a csontlágyulást!Ennyi a köze az influenzához,te nagyonokos.Azért szedd csak,mert lehet,hogy az agylágyulásodra is fog hatni!!(és jól kipróbált szer,láttad mindegyik D vitamin törzskönyvét mielött beszedted)

joskafiser 2009.11.05. 10:12:56

szia,

part alapon senki nem dont az oltas be/nembe adatasarol.

ez kezdodo mediahoax, kitalalta vmi balfasz elmondta a radioban , aztan a tvs musorvezeto is hallotta es szepen csepegtetik az ostoba birkaknak akik beszopjak.

latom itt is vannak ilyenek.

hajra agymosottak!

cSa 2009.11.05. 12:12:21

@Ébredj Fel: Nem azért oltatjuk be magunkat, mert ez a hivatalos álláspont. Igazából nem értem az egészet. Kibaszásból nem oltatod be magad, hogy a gyártó ne járjon jól? Nekem ez nem ér meg egy influenzát, amit amúgy bármikor elkaphatsz, ha C vitamin folyik az erediben, akkor is.

cSa 2009.11.05. 12:27:06

@Ébredj Fel: Nem azért oltunk, mert az a hivatalos álláspont, hanem mert úgy tartjuk helyesnek. Kibaszásból nem éri meg betegnek lenni.

cSa 2009.11.05. 12:28:04

Hopp, az első hozzászólás nem jelent meg, ezért írtam egy újat. Bocs a szpemmelésért.

glad az egyetlen 2009.11.05. 20:50:07

@Nazareus:

"...1.Tíz évre titkosította az Egészségügyi Minisztérium az Omninvest Kft-vel
a sertésinfluenza elleni védőoltásra kötött szerződést...."

Már mint üzletileg ami az orvosi részét nem befolyásolja.

"...3. Alá kell irni, hogy a saját kérésedre, a saját felelösségedre adják be. Ez más oltásnál miért nincs?..."

Kapaszkodj meg de van más oltásoknál is, de ez nem oltás hanem orvos függő.
Néhány orvos kezdte ez pár éve csinálni, azért mert néhány oltás ellenes olyan papírt akart aláíratni velük, hogy vállalnak (mármint a háziorvos) minden felelőséget a lehetséges szövödményekkel kapcsolatban. Ez egy ellen reakció volt arra és akkor még sehol nem volt a h1n1.

"...4. Higanytartalom: http://www.tenyek-tevhitek.hu/higany-es-oltas.htm..."
Tudtommal a mostani oltóanyag nem higganytartalmú nálunk, vagy ezt tudod bizonyítani? (a németeknél az, de az más gyártmány).

uninterested 2009.11.05. 22:11:50

@Cheradenine Zakalwe: Persze, meg a higany is ami benne van.
Egészségedre!

uninterested 2009.11.05. 22:14:15

@Sisko86: Hatékonyabb mint vénásan kapni a higanyt ( ami a vakcinában van )

glad az egyetlen 2009.11.05. 23:00:43

@uninterested:

Tudomásom szerint a magyar oltóanyagban nincs higgany.
Esetleg ezen állításodat alátudod támasztani vagy csak szajkózól valamit, amit valaki ismerősének ismerőse és annak nagynénieje megálmodott???

glad az egyetlen 2009.11.05. 23:22:11

@uninterested:

"...Neked mosták át az agyad, hogy beveszed ezt a maszlagot. Az immunrendszered tartsd rendesen karban : megfelelő tápanyagok + vitaminok, és meglátod nem leszel beteg.

Ja, hogy ez nem üzlet a gyógyszergyártóknak?
..."

Kapaszkodj meg, de a vitaminokat is a gyógyszergyártók csinálják (gyümölcsböl télen elég nehéz és drága lenne fedezni a mindennapi bevitelt).
Ha pedig esetleg vennéd a fáratságot, hogy kiszámold, mennyibe kerül egy szezonon át vitaminozni magadat és mennyi a vakcina, akkor esetleg rádöbbensz, hogy inkább pont te nyomod a pénzt a gyógyszergyártók zsebébe és a vakcinát használó pedig rossz üzlet a gonosz gyógyszer lobbynak.
Akkor most ki is az agymosott? :)

szulovagyok · http://www.szulovagyok.hu/ 2009.11.05. 23:27:55

Az a gond, hogy az agymosás eléri az orvosokat is. És néhányan mindent megtesznek, nehogy a kliens/páciens beoltassa magát.
Az én orvosom letagadta, hogy a jár nekünk, mint csecsemőt nevelőknek az ingyen oltás. Persze fizettem is volna érte, de inkább megkerültem az agymosott barmot és beadattam mással.
Részletek az oldalamon.

szulovagyok · http://www.szulovagyok.hu/ 2009.11.05. 23:31:35

@glad az egyetlen:
25 évre lett titkosítva, nem 10-re, de ezt hamarosan feloldják.
Nem kell aláírni semmit. Én beadattam. Nincs papírmunka :(
Bocs, ha ez bárkit is elkeserít.
Ennek ellenére nem volt egyszerű. Az orvosok valamiért nem ismerik az aktuális rájuk vonatkozó szabályokat, az ÁNTSZ utasításait, vagy inkább ők is agymosottak.

glad az egyetlen 2009.11.05. 23:34:56

@szulovagyok:

Én úgy tudom (bár nagy az infó zavar), hogy a szülőknek majd csak a 3.-ik körben jár igyen és most még csak a 2 fázis van...

Én i sszülő vagyok és pont ma vettem meg inkább.

glad az egyetlen 2009.11.05. 23:36:00

@szulovagyok:
Az nekem egy másik kommentre volt reakció. :)

Tier 2009.11.06. 00:43:10

@glad az egyetlen: Tiomersal szerinted micsoda?
www.ogyi.hu -> FLUVAL P doksik.

de segítek: a tiomersal higany tartalmú, allergizáló és elavult konzerváló.

glad az egyetlen 2009.11.06. 02:10:38

@Tier:

Na akkor okosodtam én is egy kicsit, sőt egy lépéssel tovább is mentem és utánna néztem a dolognak:
www.babaszoba.hu/mediatar/media/A_tiomerzal_hiszteriarol_nem_az_oltas_okozza_az_autizmust/4024

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.06. 08:52:57

A micimackós nagyon ott van, már kering neten!

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.06. 10:39:30

@glad az egyetlen: hát simán lehet, hoy influenzások lettek, de azért remélem, nem haltak meg :)

Én nem mondom, hogy az influenza nem fertőz. De a sertésinfluenza lefolyása gyenge tünetekkel jár és a halálozási arány kisebb, mint a normál influenzánál. Akkor meg mire a 6. fokozatú járványkészültség???

Olvasd a blogom, ott leírom a hátteret.

Ébredj Fel · http://neoltsal.blog.hu 2009.11.06. 10:44:43

@cSa: Csak az a gond, hogy az, hogy te helyesnek tartod, még nem jelenti azt, hogy az valóban helyes.

Rengeteg olyan információ jelent már meg, amelyek az oltások kockázataira hívják fel a figyelmet.

Jelenleg itthon senki nem tudta még igazolni azt, hogy az oltás valódi védettséget ad az influenza ellen és nincsenek hosszútávú káros hatásai.

Ennek ellenkezőjéről viszont sok információ van (nemzetközi szinten elsősorban)

A különbség a két info között az, hogy az oltást gyártó gyógyszercégeknek anyagi érdekük fűződik ahhoz, hogy bebizonyítsák, hogy az oltás hatásos, mig az oltásellenes csoportoknak semmi hasznuk nincs az egészből.

cSa 2009.11.06. 13:50:23

@Ébredj Fel: Nem jelenti azt. De ha akarnám, akkor durván 70 évnyi egészségügyi tapasztalatból származó érvet sorolnék fel neked. (Nem én vagyok ilyen tapasztalt, mielőtt belekötnél) Ezért oltok. Te pedig azért nem, mert olvastad a kurvanagygyogyszergyartoosszeeskuves.blog.hu-n, hogy az nem jó. És nyilván az a helyes, amit ott írnak.

fullerg 2009.11.06. 20:57:49

@glad az egyetlen:

Nekem ingyen sem kell...
A gyerekemet viszont a tojás-allergiája miatt nem oltatom be. Olvasom itt-ott, hogy kórházi felügyelet mellet kellene beoltatnom. Kisérleti nyúlnak nézik a fiamat?

glad az egyetlen 2009.11.06. 21:02:19

@gfuller:

Én azért oltattam be magam, mert hogy a gyereket ne kelljen. Nem járnak még oviba/bölcsibe asszony is otthon van így jobb esélyel megusszák, de én a munkám miatt sok emberrel találkozok. Nem kartam én lenni a gyenge lácszem.

glad az egyetlen 2009.11.06. 21:04:09

@Ébredj Fel:

Saja a törzs fele meghalt, de most pár napja volt egy hír hogy megint van hasonló eset.
Most többnyire a gyerekek haltak meg a törzsben a h1n1 miatt pedig ezek nem városi szmogban nevelkedett nyámnyila népség. :(

bodzabokor 2009.11.06. 21:09:12

@Ébredj Fel: ébredj már fel!
Bár ha azt írnám az oltás mellékhatásaként kanalat tudok görbíteni és a háttérben tuti a kínai-zsidó pálcikagyártó hatalom áll,te azt is elhinnéd.De elárulom,semmiféle mellékhatásról nincs szó...még mielőtt elhinnéd;)

Anatómus 2009.11.08. 23:39:46

Régen jártam erre és szomorúan látom, hogy a hülység ciklikus. Háziorvos anyatárs bőszen ellenez hivatalosan, de titokban már végigoltotta a családot... mit is sugall ez?
Többi anyatárs és a közértes asszony is faggatózik, hogy mit tegyen, mert úgysem lesz járvány és gyenge az oltóanyag... Na kérem, inkább oltassunk be mindenkit és ne próbáljuk ki, hogy milyen lenne nagy járvány közepén nézelődni! A higany a tiomerzálban nem fog senkit megölni, de még hülyülni sem fogunk tőle, ahhoz nincs oltásra szükség, megy ez anélkül is. Azzal a sok amalgámmal tömött fogú polgárral sem lett semmi az elmúlt 100 évben, de azóta az esztétikus tömőanyagok mellett teszi le a voksát a rendes ember. Tessen megnézni az angol hülyéket, milyen helyre kis kanyarós gyerekek vannak arrafelé megint, mert ők élenjárnak minden ilyen fogyasztói társadalmi tiltakozósdiban. A tojásallergiások nem kísérleti nyulak, de ha anafilaxiás sokkot kapna az oltás következtében, akkor jobb helyen van ott, mert tudnak segíteni rajta.
Imádom az ilyen zseniket (D vitamin, C vitamin, aszutörköly stb) no meg az újmedicina, van orvoskolléga is aki elhiszi a nyilvánvaló baromságot is, pedig tudja, hogy az ú.n. tudományos alapok hibásak, csúsztatásra és hablatyra épül a rendszer, a vírusok hozzák rendbe az ektoderma-származékokat. Erre jó pl ugye a bárányhimlő!már nem is ciccegek, csak sóhajtozok halkan.

Anatómus 2009.11.08. 23:54:35

Ceterum censeo - oltatni kell!
A gyártási szerződés nem befolyásolja a vakcina minőségét.
A magyar technológia stabilan jó, akármilyen baromságot is írnak itt az unatkozó autószerelők vagy cipőfelsőrész készítő kisiparosok, ami nem azt jelenti, hogy ők nem fontosak, csak ne akarjanak mindenhez érteni, beszélgessenek inkább a fociról meg a plazmatévékről.
Meglepő fordulat, egyetlen tudományos kutatás szerint sem befolyásolja a vakcina minőségét a tulajdonosi háttér.

- ugyanilyen tulajdonosi hátere van egy csomó másik cégnek, pártfüggetlenül, de őket hősnek tekintjük a szlovák adóemigráns autórendszámosokkal egyetemben, mert ugye, EZEKnek nem fogunk adózni! (ki jött rá eddig véletlenül, hogy az ezek MI vagyunk???) Az egyetemi közalkalmazott pedig nemzetáruló és adózik (nem is tehet mást, hiszen hogyan vigye ki az intézet felét ciprusra? Jó lenne pedig, mert ott jobb az idő és milyen jól főznek!) Szóval tessék befizetni az adót és beadatni az oltást és azután nézegetni a cégbírósági névsorban az "o" betüsöket amikor már túlvagyunk a társadalom iránti kötelességünk teljesítésén.

jeee 2009.11.12. 17:38:08

Szégyelje magát az összes ember, itt élitek már a több ezredik reinkarnációtokat és még mindig hagyjátok magatokat manipulálni, beszartok egy aprócska organizmustól csak azért mert azt mondják veszélyes,eddig is virusok milliárdjai vettek körül mindenkit, csak 100 db agy sejted "nagyobb" mint az a vírus, és abból a 100 db agy sejtből van nektek több milliárd, és azok a kis agy sejtek írányitanak mindent a világon, ébredjetek már fel !!!
Azt akárják hogy féljetek, féljetek mindentől, így lehet a legjobban írányitani az emberi fajt.
A vallások írányitói is ezt csinálják több ezer éve ha nem hiszel x-ben semmi gond te döntésed akkor mész a "pokolba" .Ne feledjétek a "bibliákat" is emberek írták. Így hát legtöbben inkább hisznek és így alá is rendelik magukat a manipulátoroknak.
A hazugság csapdájában vergődik az emberiség egyre mélyebbre furva magát ebben a mocsárba.
Ezeknek a legnagyobb cinkosa régebben a vallások napjainkba pedig a tv, média.
Tiszuljatok meg ismerjétek meg önmagatokat és megtaláljátok az igazi "istent" .
Többet nem mondhatok mert az ajtón nektek kell belépni.
UI:

Szeressétek egymást, mindekit.

Sirius

papugaja 2009.11.13. 10:44:12

@jeee:

"Azt akárják hogy féljetek, féljetek mindentől"

Na, én pont ezért oltattam be magam. Hogy ne legyen mitől félnem, féltenem a családom.

bodzabokor 2009.11.13. 16:45:42

"Szeressétek egymást, mindekit"
ok,eddig is szerettem a családom,de a vírusokat ki nem állhatom,valahogy nem szimpizek velük:)
Leoltottunk mindenkit,a vírus kopogjon máshol!

jeee 2009.11.13. 18:07:56

Sajnálom hogy nem érteted meg amit mondtam, mindegy szabad akarat van. (még)
Ez azért érdekes:
index.hu/kulfold/2009/10/30/svajc/
Meg ez is:
www.youtube.com/watch?v=jGSj3jtPdno&feature=related
Bővebben 20 részben:
www.youtube.com/watch?v=aSqjBd3gipo

Anatómus 2009.11.15. 17:14:04

@jeee:

Mi (magyarok) nem Pandemrix-szel
(Panoramix :-) oltunk, tehát nem azokat a félelmeket éljük át :-)
De mindenkinek joga választani ... szerintem itt nem a jogok, hanem a kötelességek jönnek, azaz mindenkinek kötelessége védőoltatni.

jeee 2009.11.15. 21:51:47

" szerintem itt nem a jogok, hanem a kötelességek jönnek, azaz mindenkinek kötelessége védőoltatni. "
:) kööötelesség óóóóó jaj most olyan lelki ismeret furdalásom lett mert nem vagyok elég kötelesség tudó MUHA HAHHAA csak tudnám hova van írva hogy nekem köteleségem bár milyen szarral beoltatni magam csak azért mert CSAK.
Az én életemmel azt csinálok amit akarok, a másik ha anyira fél oltassa be magát egészségére.
Elmentek ti a jó édes....

Na ide figyeljetek, most elmondom hogy kell védekezni a H1N1 elen, mivel látom a kampány olyan erős hogy még itt is vannak fizetett manipulatív hozzá szólok igérem nagyon hatásos módszer lesz, szóval anyit kell csak csinálni hogy nem kapcsolod be a TV-t Rádiót Netet (hir oldalak) újság stb és meglátod úgy eltünik az életedből a H1N1 szar mint ha sose lett volna, :) ki fogsz merni menni az útcára anélkül hogy retegnél mikor ugrik be az orodon a félelmetes mumus.
No tv no para, ilyen egyszerű. :)

bodzabokor 2009.11.16. 11:13:57

@jeee:
ezt hívják struccpolitikának:)
nem látom,akkor nincs is...gratula!

jeee 2009.11.17. 05:13:47

:) nem jó bodzabokor, sajnos ez még mindig elégtelen.
Na menjünk neki mégegyszer.

Ha egy árus oda áll a házad elé és azt kiabálja éjjel nappal hogy krumplit tessék, de te nem kérsz, viszont a szomszédaid mind vesznek tőle, ennek elenére nem nyugszik az árus és fejébe veszi hogy akkor is elad neked ha tetszik ha nem de te erre becsukod az ablakot hogy ne is halljad őt, akkor most kérdezem te struccpolitikát folytatsz vagy csak egyszerűen nem vagy rá kiváncsi.

Remélem ezzel az ovodás szintű hasonlattal már megértetted az elöző hozzászólásaimat.

Ö is szegény elhitte hogy a "krumplival" minden renbe van:
www.youtube.com/watch?v=h8riAeGh48U&NR=1

De ha már az 5 éves gyerek szinvonalán kell neked elmagyarázni akkor itt van még neked 1 kis mese:
www.youtube.com/watch?v=MtRJvilGTng#t=6m42s&honnan=Nemzeti_Hirhalo

jeee 2009.11.17. 05:47:14

Ha még nem oltatad be magad akkor ezt mindenkép látnod kell, ha pedig már be vagy oltva akkor ne klikkelj rá.
ujmedicina.hu/letoltes/iskolai-felelosseg-atharitasi-nyilatkozat.pdf

jeee 2009.11.17. 05:48:50

Ha még nem oltatad be magad akkor ezt mindenkép látnod kell ha pedig már be vagy oltva akkor ne klikkelj rá !

ujmedicina.hu/letoltes/iskolai-felelosseg-atharitasi-nyilatkozat.pdf

bodzabokor 2009.11.17. 08:24:29

@jeee:
A lekezelés rettentő rossz stratégiai eszköz!
A krumplis példa nagyon rossz,hiszen mindenhol esznek krumplit,max.akkor nem vesznek,ha van otthon!A vakcina picit más!Az nincs minden háztartásban,de néha szükség lehet rá…

hirbehozo.posterous.com/a-nagy-h1n1-bizonytalankodas

jeee 2009.11.17. 15:24:26

Sok szerencsét a további életben, én tényleg csak jót akartam, viszlát.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2009.11.17. 22:21:51

@jeee:

Most vagy nem értettelek meg (és csak ironizáltál), vagy jókora butaságot írtál.

"Szégyelje magát az összes ember, itt élitek már a több ezredik reinkarnációtokat és még mindig hagyjátok magatokat manipulálni, beszartok egy aprócska organizmustól csak azért mert azt mondják veszélyes,eddig is virusok milliárdjai vettek körül mindenkit, csak 100 db agy sejted "nagyobb" mint az a vírus, és abból a 100 db agy sejtből van nektek több milliárd"

Tegyük fel, hogy fejbe akarnak lőni téged. Az agyad legalább 100-szor nagyobb, mint az a golyó, szóval miért is kéne beszarni egy aprócska ólomdarabtól, csak mert azt mondják, veszélyes, nemde? :)

jeee 2009.11.18. 00:18:35

A golyót is meglehet állítani a gondolattal, de ezt most hagyjuk majd egyszer megérted ezt is egy következő utáni életedben.

papugaja 2009.11.20. 13:12:11

@jeee:
Tartanál egy bemutatót?
Vagy akár az is elég nekem, hogy gondolatilag felspannolt állapotban kiállsz egy igazoltan H1N1 fertőzött influenzás beteg elé, és megállítod a rádtüsszögött vírusokat.
Vagy lehet tőlem takonykóros is az illető, esetleg veszett.

DZSZS 2009.11.30. 18:53:33

Hallod Jeeee... te szégyeld magad a legjobban, mert te próbálod magadat beállítani úgy, hogy te képviseled a tudást és te még is pökhendi módon beszélsz itt mint valami uralkodó... megérdemelnéd hogy lőjenek rád egy golyót és még te lennél a legjobban felháborodva hogy az be is talál... és tudod miért találna be??? mert nincs benned szeretet és a nélkül nem állítasz meg semmit sem!!!! a lelked állítja meg a golyót és az szeretet nélkül az nem létezik….és ezt honnan veszem ?? abból ahogy megnyílvánúlsz és beszélsz az embertársaidhoz ( ha nincs igazam, hogy nincs benned szeretet, ne így közöld a mondanivalódat mert így álszent vagy ... a szeretet legkisebb jele sem érezhető az írásodban... ) te itt ne merj prédikálni és legfőképpen ne reinkarnációról mert akkor mit keresel itt ha tisztában vagy mindennel, vagy tán nyúúúl vagy átlépni a túloldalra?? csak neked ahhoz semmi közöd sincs, te sem tudsz semmi többet mint én vagy azaz entitás aki először inkarnálodik a földre akár milyen formában is... Ha szeretetben élnél, és nem pedig egóból, akkor nem a saját érdekeidet néznéd, hanem mindenkiét, egy közös mátrixban élünk ha úgy tetszik mindannyian benned élünk és te is mindanyiunkban és tökmindegy hogy szar az oltás vagy nem a lényeg hogy ne árts másoknak és ne fertőzz meg másokat, kisgyerekeket, terhes kismamákat és amúgy is beteg legyengült öreg embereket sem… csak te is szarsz mindenki pofájába mint a többi higanyagyú akinek le se esett ez idáig, hogy kaptak már hasonló összetételü oltást csak nem volt ekkora ellenkampány…. Jah és te félsz a legjobban egy oltástól?? mi ez egy golyóhoz képest… te beszari alak… ha pedig ahogy előadod magad elvileg tested tudatos birtokában vagy, akkor meg mit parázol ettől a cucctól???? Te elvileg tudatos vagy elemi részecske szinten is sőt fél-anyagi és nem-anyagi szinten is, azaz te irányítod a tested … vagy tán csak az EGÓD??? Nagy a pofád de cselekedni azt nem tudsz......

www.babaszoba.hu/mediatar/media/A_tiomerzal_hiszteriarol_nem_az_oltas_okozza_az_autizmust/4024

aki ezt a hölgyet nem érti az addig hallgassa újra és újra amíg nem esik le hogy vak lárma az egész amit ismét a kedves amerikaiaknak köszönhetünk… nyaljátok a seggét a köcsögöknek és hallgassatok csak rájuk…

gesa2 2009.12.14. 17:31:47

Végig olvastam a kommenteket és nagyon jól szórakoztam. Köszönöm minden hozzá szólónak az örömteli, vidám perceket!

M3 János · http://m3road.addel.hu 2010.03.28. 21:10:15

Talán az oltás mellett jelent valamit, ha védőeszközöket is használunk: m3road.addel.hu/products.php?prcategory=14792
süti beállítások módosítása